اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان خبر داد

تشکیل ستاد احیای امر به معروف در 70 درصد از ادارات کل گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی در 70 درصد از ادارات کل گلستان و 63 اتحادیه صنفی در مرکز استان تشکیل شده است.

تشکیل ستاد احیای امر به معروف در 70 درصد از ادارات کل گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس پوریانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در 32 هیئت مذهبی شاخص استان راه‎اندازی و تیم‎های تذکر لسانی از ابتدای محرم در استان گلستان آغاز به کار کرده است.

وی در خصوص برنامه‎های این ستاد ابراز داشت: بنا داریم تا در تمامی ادارات کل، شهرستان‎ها، کارخانجات، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‎ها و ... نسبت به راه‎اندازی این شورا اقدام کنیم.

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در تمام شهرستان‎ها تشکیل شد

دادستان مرکز استان با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در تمام شهرستان‎ها تشکیل شده است خاطر نشان کرد: در گذشته در هیچ یک از شهرستان‎ها ستاد احیای امر به معروف نداشتیم اما اکنون کارهای بسیار خوبی از سوی این ستاد صورت گرفته و سعی کردیم تا جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

پوریانی در خصوص اینکه ستاد امر به معروف استان در ابتدا مکان مناسبی برای انجام امورات محوله نداشت تصریح کرد: با مساعدت استانداری گلستان یکی از اماکن واقع در پشت پارک شهر در اختیار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است و خوشبختانه امکانات اولیه نیز با کمک استانداری و برخی مدیران برای ستاد تهیه شد.

نگاه ستاد امر به معروف کاملا نرم‎افزاری است

وی با تاکید بر اینکه نگاه این ستاد کاملا نرم‎افزاری است متذکر شد: تمام فعالیت‎ها و برنامه‎های این ستاد با رویکرد نرم‎افزاری در استان انجام می‎گیرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان خاطر نشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به فرمان مقام معظم رهبری در سراسر کشور ایجاد شد و استان گلستان با توجه به اینکه از استان مازندران بود، بعد از تشکیل استان گلستان این ستاد در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد.

پوریانی یادآور شد: این نهاد مستقیما زیرنظر مقام معظم رهبری است و دبیر ستاد نیز آیت‎الله جنتی هستند و در هر استان این ستاد شکل گرفته است و در استان گلستان آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس ستاد و قناعت استاندار گلستان به عنوان جانشین ستاد و دادستان نیز به عنوان دبیر ستاد این مسئولیت‎ها را عهده‎دار هستند.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول