اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فردوس:

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تثبیت کننده شخصیت فرد است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: امربه معروف و نهی‌ازمنکر مهم‌ترین اصلی است که می‌تواند شخصیت فرد را تثبیت کند.

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تثبیت کننده شخصیت فرد است

حجت‌الاسلام مهدی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: با احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی ‌از منکر می‌توان جایگاه اسلام را به بهترین نحو ممکن حفظ کرد.

وی افزود: برای اینکه در احیای فریضه امر به معروف و نهی ‌از منکر موفق باشیم باید ابتدا آن را بشناسیم و بدانیم که چرا این فریضه آنقدر مهم است که امام حسین (ع) جان خود و یارانش را برای احیای آن به خطر انداخت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فردوس تصریح کرد: خودسازی باید از خود فرد آغاز و پس از فرد در سطح جامعه پیاده شود چرا که تنها شخصی می‌تواند دیگران را از منکرات نهی و به معروفات امر کند که خود نیز در عمل اینگونه باشد.

* سیره عملی مسئولان امر به معروف و نهی ‌از منکر است

غلامی سیره عملی مسئولان را امر به معروف و نهی‌ از منکر دانست و گفت: بنا به آیات و روایات کسانی که دیگران را امر به معروف می‌کنند ولی خود اهل عمل به آن نیستند مورد لعنت خداوند قرار می‌گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فردوس افزود: راز موفقیت روحانیت در بین مردم تبلیغ چهره به چهره است و به طور یقین نیز این راه تبلیغ موثرتر و تاثیرگذارتر از تبلیغ دسته جمعی است.

وی با اشاره به اینکه احیای امر به معروف و نهی ‌از منکر تنها در قالب تشکیلات و برگزاری جلسات ممکن نیست، تصریح کرد: در احیای این فریضه مهم نباید به صورت مقطعی وارد شد بلکه در تمام طول سال نیاز به احیای امر به معروف و نهی ‌از منکر داریم و نباید در برخی مواقع آن را رها کنیم.

غلامی سیره شهدا و اهل بیت (ع) را بهترین امر به معروف و نهی ‌از منکر دانست و یادآور شد: باید زندگی شهدا را در قالب تصویر و وصیت‌نامه به نسل جوان منتقل کرد.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول