اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مردمی ستاد احیای امر به ‌معروف‌ خراسان‌رضوی:

بیش از 500 شورای امر به ‌معروف‌ در خراسان‌رضوی فعال هستند

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به ‌معروف‌ و نهی از‌ منکر خراسان‌رضوی گفت: بیش از 500 شورای امر به ‌معروف‌ و نهی از منکر در خراسان‌رضوی وجود دارد.

بیش از 500 شورای امر به ‌معروف‌ در خراسان‌رضوی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مرتضوی صبح امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی‌ازمنکر خراسان‌رضوی اظهار کرد: حوزه تشکل‌های مردمی حوزه وسیعی است که مجموعه اصناف، هیئت‌های مذهبی، موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد، احزاب و گروه‌ها را در بر می‌گیرد.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به ‌معروف‌ و نهی‌ از ‌منکر خراسان‌ رضوی افزود: بیش از 500 شورای امر به‌ معروف‌ و نهی ‌از منکر در خراسان‌ رضوی وجود دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بازدید از هیئت‌های مذهبی باید شاخصه‌هایی را رعایت کرد و در چند سال اخیر هیئت‌های خراسان ‌رضوی بسیار مطلوب مراسم‌های خود را اجرا کرده‌اند و با تدابیری که انجام شده اگر مشکلی در هیئت وجود داشته باشد بدون تشکیل پرونده قضایی برطرف می‌شود.

وی اذعان کرد: در این راستا کمیته حل اختلاف از خود هیئت‌ها تشکیل شده تا اختلافات درون آنها حل شود که با تحقق این امر از تشکیل 75 پرونده جلوگیری شده است.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به‌ معروف‌ و نهی ‌از ‌منکر خراسان‌ رضوی با اشاره به اصناف خراسان‌ رضوی گفت: برنامه‌های اصناف، با سرکشی و نظارت توسط سازمان احیای امر به معروف‌ و نهی ‌از‌ منکر و همچنین اداره نظارت اماکن عمومی انجام می‌شود تا مراسم عزاداری طبق شئونات اسلامی برگزار شود.

مرتضوی در ارتباط با اقدامات ستاد احیای امر‌ به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر در اطراف حرم مطهر اظهار کرد: معاونت تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به‌ معروف‌ و نهی ‌از ‌منکر خراسان‌ رضوی در اطراف حرم مطهر از طریق دادستان مجتمع قضایی و مجریان امر ‌به‌ معروف با اقدامات مقابله‌ای برای برطرف کردن مشکلات فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: 65 نوبت بازدید میدانی از سطح مجتمع‌ها برای بررسی و رفع مشکلات آنها انجام شده که در صورت مشاهده تخلف، آن مجتمع پلمب یا تعطیل شده است.

مرتضوی با اشاره به ناظران افتخاری مجموعه خاطرنشان کرد: 200 ناظر افتخاری به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی برای کنترل بازار و شناسایی احتکارکنندگان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/70003/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول