اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

امر به معروف هدایت به سوی موازین اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: امر به معروف همان هدایت به سوی موازین اسلامی است.

امر به معروف هدایت به سوی موازین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: مسئولان هیئات مذهبی در عزاداری‌ها به اصول صحیح عزاداری توجه کنند و از وارد کردن خرافات به عزاداری‌ها اجتناب کنند.

وی افزود: مردم این شهرستان همواره عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) ثابت کرده‌اند و به ویژه در مراسمات عزاداری و سوگواری سالار شهیدان حضوری بی‌نظیر دارند.

امام جمعه کنگان با اشاره به هفته بسیج و لزوم تجلیل از بسیجیان خاطر نشان کرد: احیا و اقامه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان محوری‌ترین عامل در نهضت سرخ حسینی و تجلی بارز عمل صالح وظیفه‌ای همگانی است و این مهم مسئولیت بسیجیان را سنگین‌تر می‌کند.

محمودی اضافه کرد: امر به معروف همان هدایت به سوی موازین اسلامی است و نباید با بی‌تفاوتی و سهل انگاری توپ را به زمین این و آن بیندازیم زیرا در این صورت جامعه دچار آفت‌های مختلف خواهد شد.

امام جمعه کنگان در ادامه ایثار و از خودگذشتگی را از جمله ویژگی‌های شهدای حماسه‌ساز کربلا ذکر کرد و ادامه داد: جبهه نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس تابلویی زیبا از ایثار و مقاومت و صبر بود و شهیدان پایبندی، پیروی و تأسی به نهضت بزرگ سیدالشهدا(ع) را در عمل در حافظه تاریخ ثبت و ضبط کردند.

محمودی هفته بسیج را فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های ناب بنیانگذار امام خمینی (ره) خواند و افزود: شناخت خط و مسیر راه با توجه دقیق و نگاه نافذ به اندیشه‌های امام امت و خلف صالح امام مقام عظمای ولایت از وظایف خطیر بسیجیان به عنوان حافظان نظام دینی است.

نتهای پیام/2451/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول