اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمدیه:

بسیج امر به معروف و نهی از منکر را مدیریت کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمدیه در دیدار با بسیجیان این شهر گفت: بسیج، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه مدیریت کند.

بسیج امر به معروف و نهی از منکر را مدیریت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدحسن‌ موینی در دیدار با بسیجیان محمدیه اظهار کرد: بسیج باید امر به معروف و نهی از منکر را که امروز از نیازهای مهم فرهنگی و دینی محسوب می‌شود در جامعه اجرا و مدیریت کند.

موینی در ادامه افزود: باید برای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم و نهادینه کردن ارزش‌های دینی تلاش کنیم و این امر باید به دست افراد با بصیرت انجام شود که بهترین روش آن امر به معروف زبانی است.

وی در ادامه بیان کرد: واقعه کربلا و عاشورای حسینی در واقع آزمون بصیرت و ولایت‌مداری برای مردم آن زمان بود.

امام جمعه محمدیه مهم‌ترین معروف را اقامه نماز جماعت دانست و افزود: باید برای اشاعه فرهنگ نماز تلاش کنیم و همواره نماز جماعت و اول وقت را قدر بدانیم.

وی اضافه کرد: اهمیت نماز را باید از عمل ائمه اطهار درک کنیم تا آنجایی که امام حسین (ع) در سخت‌ترین شرایط جنگ هم نماز جماعت را برپا کردند و جان خود را فدای اسلام و زنده نگاه داشتن سنت پیامبر کرد.

وی در ادامه بیان داشت: باید در این شرایط مراقب حرکات و فتنه‌های دشمن بوده و همواره برای مبارزه با دشمنان آماده باشیم و لازمه این کار شناخت و افزایش بصیرت فردی است که همواره سعی کنیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

در پایان مراسم با اهدای جوایزی از بسیجیان برجسته و نخبه تقدیر شد.

انتهای پیام/2667/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول