اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد حوزه و دانشگاه:

امر به معروف موجب خودسازی و شناخت معرفت الهی می‎شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر موجب حسن اعتماد، خودسازی و شناخت معرفت الهی می‌شود.

امر به معروف موجب خودسازی و شناخت معرفت الهی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان،‌ حجت‎الاسلام محمد مهاجر در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فلسفه قیام عاشورا اظهار داشت: درس عاشورا درس آزادگی و ایثار و فداکاری است.

وی با بیان اینکه باید جریان عظیم و عمیق عاشورا را بشناسیم اذعان داشت: همه باید از حماسه بزرگ عاشورا درس عبرت بگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه درس عاشورا را درس آزادگی، گذشت و ایثار و فداکاری در راه دفاع از ارزش‎ها دانست و بیان داشت: یاد و خاطره عاشورا برای همیشه زنده خواهد ماند.

مهاجر امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف بزرگ حضرت اباعبدالله الحسین در قیام عاشورا دانست و تصریح کرد: این فریضه الهی موجب حسن اعتماد، خودسازی و شناخت معرفت الهی می‎شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأسی از فرمایش‎های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در پاسداشت ماه محرم الحرام خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) کسانی را که با عشق به ایشان و شیفتگی به او راه و روش اهل بیت عصمت و طهارت را می‎پیمایند و پایبند به آموزه‎ها و تعالیم اولیای الهی هستند شفاعت می‎کند.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول