اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد

نظارت بر شورای اداری احیای امربه‌معروف در ادارات دولتی

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: باید بر شوراهای اداری ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر که در ادارات فعال هستند، نظارت بیشتری انجام شود.

نظارت بر شورای اداری احیای امربه‌معروف در ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در نشست ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر با استاندار خراسان‌رضوی در استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر، ستاد زنده‌سازی ارزش‌های دینی است.

امام جمعه مشهد افزود: هفته احیای امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر به نوعی سالگرد فعالیت‌های این ستاد است و این ستاد فعالیت افتخاری و هدفمندانه دارد.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای ستاد امربه معروف و نهی از منکر سال فعال و پرکاری بوده است که امیدواریم آثار آن ادامه پیدا کند و بنده برای سال جدید دو پیشنهاد دارم.

وی ادامه داد: فعالیت ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، در بعضی موارد به‌ صورت یک سلسله‌ اقدامات عادی و همیشگی درآمده که نیازمند پیگیری قاطع است.

علم‌الهدی تاکید کرد: تشکیل شورای اداری در کارخانجات و ادارات تقریباً تمام شده و باید تحت یک نظارت قوی و قاطع قرار بگیرد که اگر پیگیری نشود جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند و اثر خود را از دست می‌دهد.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: پیشنهاد دوم بنده در ارتباط با تشکیل ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در شهرستان‌های خراسان‌رضوی است که در این مورد قوی اقدام شده اما آثار آن در شهرستان‌ها کم است.

علم‌الهدی افزود: ستاد احیای امربه معروف و نهی‌ازمنکر گزارش کار خود را ارائه کنند و کار آنها ارزیابی شود و در قسمت‌هایی که مسائل به فرمانداری شهرستان داده شده دستور اکید داده شود.

وی متذکر شد: یکی از اقدامات موثر در ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر تشکیل، تشکل‌ها است؛ در مواردی که جریان به دست مردم سپرده شده توفیقات بیشتری داشته‌ایم.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، طرح‌هایی را برای واسپاری به مردم مورد بررسی قرار دهد و در این حوزه از ظرفیت‌های بسیج نیز استفاده کند.

انتهای پیام/ 70002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول