اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی:

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک فعالیت ایجابی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: بیشتر فعالیت‌های حوزه‌های فرهنگی در امر به معروف‌ و نهی‌ازمنکر ایجابی است.

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک فعالیت ایجابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد جعفری ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با استاندار خراسان‌رضوی در دفتر استاندار اظهار کرد: بیشتر فعالیت حوزه معاونت فرهنگی در امربه معروف‌ و نهی‌ازمنکر ایجابی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی افزود: هشت راهبرد اساسی در موضوع امربه‌معروف‌ و نهی‌ازمنکر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی پیش‌بینی شده که عبارتند از؛ افزایش فعالیت‌های قرآنی در سطح خراسان‌رضوی که از این طریق فضای معنوی جامعه را افزایش داده و به سلامت و نشاط جامعه کمک کرد و در این راستا ستاد فعالیت‌های قرآنی راه‌اندازی می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: کار امر‌به‌معروف‌ و‌ نهی‌ازمنکر پیرامون مساجد پیگیری می‌شود که سه کانون فرهنگی و تبلیغی، فرهنگی و ورزشی، فرهنگی و هنری در خراسان‌رضوی فعالیت‌ می‌کنند و در این زمینه در کشور بسیار موفق بوده‌ایم و در زمینه کار ایجابی می‌توان از طریق کانون‌های مساجد اقدام کرد.

وی یادآور شد: ستاد ترویج عفاف و حجاب که زیر نظر استانداری فعالیت می‌کند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ رضوی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی افزود: جشنواره کوثر که به معرفی اسوه‌های زنان دینی و فرهنگی جامعه می‌پردازد از دیگر برنامه اداره کل ارشاد است؛ همچنین محصولات غیرمجاز با تولید انبوه در جامعه از طریق دشمن انجام می‌‌شود.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول