اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لالجین:

احیای امر به معروف و نهی از منکر در صدر امور باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر لالجین گفت: بر روحانیان و بسیجیان فرض است در راستای هدف اباعبدالله الحسین(ع) که همان احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است، اقدام کنند.

احیای امر به معروف و نهی از منکر در صدر امور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفی پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه، جماعت و فرماندهان پایگاه‌های بسیج لالجین اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته مبارک بسیج با دهه نخست محرم‌الحرام و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان بر همه عزیزان روحانی و بسیجیان فرض است که نسبت به هدف اباعبدالله الحسین(ع) که همان احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است، اقدام کنند.

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که در تمام زمان‌ها ثمرات و میوه‌هایش در تقویت و استحکام بنای انقلاب افتخار آفرید.

امام جمعه لالجین عنوان کرد: امروز بسیج در سر تا سر دنیا شناخته شده است و هیچ قدرت مادی قادر به وصف این نهال پاک و مقدس نیست و نمی‌تواند باشد.

در ادامه فرمانده مقاومت بسیج امام علی(ع) شهر لالجین گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته مبارک بسیج و تقارن آن با محرم باید حداکثر استفاده از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها در راستای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

مجید چراغی در پایان هدف از برگزاری این همایش را توجه دادن روحانیان و بسیجیان در امر روشنگری اهداف اباعبدالله الحسین (ع) برشمرد.

انتهای پیام/89006/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول