اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

یادواره 61 شهید ارتش در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار، فرمانده تیپ مستقل 37 زرهی شیراز و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، یادواره 61 شهید ارتش گچساران برگزار شد.

یادواره 61 شهید ارتش در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اولین یادواره شهدای ارتش شهرستان گچساران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی و فرماندهان ارتش و خانواده‌های معظم شهدا و همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد.

پخش نماهنگ و اجرای آواز از سوی گروه رزم‌آوران تیپ 37 زرهی شیراز، ارائه دکلمه توسط فرزند شهید قاسم احمدی، مداحی و اهدای هدایا از جمله برنامه‌هایی بود که در این یادواره به اجرا درآمد.

 کهگیلویه و بویراحمد مردمی ولایت‌مدار است

فرمانده تیپ مستقل 37 زرهی شیراز در این مراسم اظهار کرد: ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در هیچ گزارشی نمی‌توان بیان کرد.

احمد نگهدار حقیقی با تقدیر و تشکر از خانواده‌های معظم شهدا بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که ادامه‌دهنده راه حضرت امام حسین (ع) هستند و ما نیز باید آرمان‌ها و راه حضرت سیدالشهدا (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره با حضور فعال رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 800 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام کرد که در این میان سهم گچساران 340 شهید است و با توجه به وسعت جمعیت این استان در زمینه تقدیم شهید به نظام رتبه اول را در اختیار دارد.

فرمانده تیپ مستقل 37 زرهی شیراز مردم کهگیلویه و بویراحمد را مردمی ولایت‌مدار دانست و ادامه داد: مردمان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس ارادت خود به نظام و ولایت فقیه را نشان دادند و ثابت کردند که همراه با ولایت هستند.

نگهدار حقیقی تعداد آزادگان کهگیلویه و بویراحمد را 310 نفر، شهدای سرباز را 317 نفر و شهدای دانش‌آموز را 600 نفر عنوان کرد و افزود: این استان 23 مورد خانواده دارای دو شهید و دو مورد خانواده دارای سه شهید دارد که این موضوع شهید‌پرور بودن و ولایت‌مدار بودن استان کهگیلویه و بویراحمد را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم که در هر سال یک یادواره را در یکی از شهرستان‌ها برگزار کنیم و امیدواریم که بتوانیم در سایه مقام معظم رهبری در این لباس مقدس خدمات ارزشمندی را به مردم و نظام ارائه دهیم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول