اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 36

اجرای طرح «مهر ولایت» در سمنان / سرکشی از 2 هزار خانواده شهید

خبرگزاری فارس: طرح «مهر ولایت» که شامل تکریم از خانواده‏های معظم شهداست، در استان سمنان اجرایی شد.

اجرای طرح «مهر ولایت» در سمنان / سرکشی از 2 هزار خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون نیروی انسانی کادر سپاه استان سمنان عصر امروز هم‏زمان با هفته بسیج در نشستی با همین موضوع گفت: طرح مهر ولایت با نظارت و پشتیبانی اداره ایثارگران معاونت نیروی انسانی سپاه در راستای تکریم از خانواده‏های معظم شهدا اجرایی شده است و ابتدای بهمن ماه سال‏جاری به پایان می‌رسد.

ناصر عباسی افزود: این طرح با محوریت مدیریت ایثارگران معاونت نیروی انسانی سپاه در هشت رده تابعه سپاه استان سمنان و با تشکیل 124 تیم از 2 هزار خانواده شهید استان سرکشی به عمل خواهد آمد.

وی بیان داشت: تیم‌های سرکشی از خانواده معظم شهدای استان سمنان با حضور در منازل شهدا، از نزدیک با خانواده معظم شهدا در سطح استان دیدار و هدیه فرمانده کل سپاه را تقدیم خانواده شهدا می‌کنند.

نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در دهملا برپا می‌شود

نمایشگاه «در امتداد عاشورا» به مناسبت هفته بسیج از یکم آذر ماه در دهملا برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول برگزاری نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در دهملا در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: یکم آذر ماه، به همت حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع)، نمایشگاه در امتداد عاشورا در دهملای شاهرود به مدت یک هفته برپا می‌شود.

عباس ارباب‏مجنی بیان کرد: با توجه به تقارن هفته بسیج و ماه محرم، نمایشگاهی با این موضوع در دهملا برگزار می‏شود.

وی با اشاره به موضوعات مطروحه در این نمایشگاه گفت: سبک زندگی اسلامی و ایرانی با توجه به سابقه اسلام و توجه به سیر تحول تاریخی زندگی اسلامی از صدر اسلام تاکنون، توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه جنگ نرم و فرهنگی دشمن از موضوعات انتخابی در این نمایشگاه است.

مسئول برگزاری نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در دهملا افزود: همچنین پرداختن به موضوعاتی از قبیل قیام امام حسین(ع) تا ظهور امام زمان(عج)،غرفه عرضه محصولات فرهنگی و غرفه بصیرت‌افزایی و پاسخ به شبهات توسط مربیان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی با دعوت از عموم به ویژه مردم دهملا برای بازدید از این نمایشگاه افزود: یک ماه است که بسیجیان شاهرودی در تدارک برپایی این نمایشگاه هستند و امیدواریم با استقبال خوب اهالی روبه‌رو شوند؛ چراکه این امر باعث تقویت برنامه‌های بسیج و دلگرمی خدمت‏گزاران آنها در بسیج می‏شود.

انتهای پیام/74005/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول