اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم استقبال از ناوگروه شهید نقدی مطرح شد

خدا قوت رهبر معظم انقلاب به فرمانده ناوگروه شهید نقدی در دریای سرخ

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: زمانی که ناو شهید نقدی در ماموریت دریایی سرخ بود رهبر معظم انقلاب در حین بازدید از دانشگاه افسری نوشهر در ارتباطی رادیویی به فرمانده این ناوگروه خدا قوت گفت.

خدا قوت رهبر معظم انقلاب به فرمانده ناوگروه شهید نقدی در دریای سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا عباسیان صبح امروز در آیین استقبال از ناوگروه شهید نقدی در بوشهر اظهار داشت: نیروهای متخصص و دلاور نیروی ارتش جمهوری اسلامی در این ماموریت در راستای حفظ امنیت خطوط کشتیرانی و منافع جمهوری اسلامی ایران عملیات موفقیت‌آمیزی داشتند.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش برای حفظ و سیادت نیروهای دریایی در آب‌های آزاد نسبت به اعزام ناوگروه‌های مختلف اقدام کرد و ناوگروه بیست و دوم شامل ناوگروه شهید نقدی و ناوگروه جمهوری اسلامی ایران خارگ با موفقیت ماموریت خود را انجام داده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه شهید نقدی پس از طی 10 هزار و 540 مایل دریایی و گذشت 71 روز با موفقیت به بندر بوشهر بازگشته است.

عباسیان در ارتباط با تماس رهبر معظم انقلاب با این ناوگروه در حین ماموریت دریایی اظهار داشت: زمانی که ناو شهید نقدی در ماموریت دریایی سرخ بود رهبر معظم انقلاب در حین بازدید از دانشگاه افسری نوشهر در ارتباطی رادیویی به فرمانده این ناوگروه خدا قوت گفت.

وی ادامه داد: نیروی دریایی توانسته از تمام ظرفیت‌ها برای حفاظت و حراست از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش بیان داشت: هم‌اکنون ناوگروه بیست و سوم نیز در ماموریت خود وظیفه پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های دور دست دارد.

عباسیان گفت: اکنون نیز این افتخاری برای بنده است که حاصل و ثمره خون شهدا را به ملت ایران اعلام و حامل خبر خوش بازگشت این ناوگروه به مردم باشم.

وی بیان داشت: این استقبال مورد دلگرمی همکاران بنده در نیروی دریایی ارتش بوده که بعد از 71 روز با موفقیت به میهن اسلامی بازگشتند.

ناوشکن شهید دریابان نقدی امروز پس از 71 روز ماموریت دریایی در آب‌های دور و حفاظت دریایی از نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری جمهوری اسلامی ایران و طی مسافت 10 هزار و 540 مایل دریایی با موفقیت به بندر بوشهر بازگشت و مورد استقبال مسئولان ارشد استان بوشهر قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول