اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس

بزرگداشت شهید مدرس با حضور لاریجانی در کاشمر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشمر گفت: با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مراسم بزرگداشت شهید مدرس در کاشمر برگزار می‌شود.

بزرگداشت شهید مدرس با حضور لاریجانی در کاشمر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد شهادت شهید مدرس، اظهار کرد: امسال بزرگداشت سالگرد شهید مدرس؛ به‌عنوان یکی از روحانیونی که نقش برجسته‌ای در نهضت قانون‌گذاری در ایران داشته و همواره با استبداد جنگیده است، با شکوه خاصی در کاشمر و اصفهان برگزار می‌شود.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: در همین راستا، برنامه‌ای نیز روز 12 آذرماه در صحن علنی مجلس به‌یاد آن شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

فروزان خاطرنشان کرد: دو روز قبل از برگزاری این مراسم در مجلس، یعنی در روز دهم آذرماه، برنامه‌ای نیز در شهرستان کاشمر برای بزرگداشت شهید مدرس تدارک دیده شده است و در آن، آقای لاریجانی به‌عنوان رئیس قوه مقننه نیز حضور خواهند داشت و در این زمینه تمهیدات لازم فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید مدرس بیان کرد: استبدادستیزی و قانون‌گرایی دو ویژگی بارز در اندیشه سیاسی و سیره اجتماعی شهید مدرس است.

فرماندار کاشمر یادآور شد: بخش مهمی از اندیشه‌های ایشان، برای نسل جوان ما ناشناخته است و باید در راستای تبیین صحیح افکار وی، گام‌های بیشتری برداشته شود.

انتهای پیام/ 70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول