اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با چهار خانواده شهید در تبریز

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی در منزل چهار خانواده شهید در منطقه شمس تبریزی و محله دوه‌چی تبریز حضور یافت و با اعضای این خانواده‌ها دیدار و گفتگو کرد.

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با چهار خانواده شهید در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در این دیدارها با پدران و مادران 8 شهید سرافراز انقلاب اسلامی در فضایی صمیمی به گفتگو نشست و از رشادت، ایثار و جان‌فشانی فرزندان شهید آنان تجلیل و قدردانی کرد.

خانواده شهیدان اصغر و اکبر رهبری اولین خانواده‌ای بودند که استاندار به دیدار آنها رفت و در این دیدار از صبر و استقامت مادر این دو شهید والامقام تجلیل کرد.

علیرضابیگی سپس در منزل خانواده شهیدان محمدرضا و یوسف ساعی حضور یافت و ضمن گفتگو با مادر این دو شهید سرافراز، برای وی سلامتی و تندرستی آرزو کرد.

میزبان بعدی استاندار خانواده شهیدان حسن و حسین ولیزادگان ارجمندی بود. علیرضابیگی در این دیدار با پدر این دو شهید در فضایی صمیمانه گفتگو کرد و برادر این دو شهید نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به دیدار پدر و مادر شهیدان ایوب و یعقوب بصیری رفت و از صبر و شکیبایی آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام گرم رییس جمهور کشورمان به خانواده‌های شهدا، از وضعیت زندگی و دغدغه‌های خانواده‌های این شهیدان آگاه شد و از مدیرکل بنیاد شهید استان خواست اقدامات لازم برای حل مشکلات آنها را انجام دهد.

علیرضابیگی با بیان این که رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا وظیفه مسئولان است، گفت: هر آن‌چه که از عظمت و عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران داریم مدیون شهدا و خون پاک آنان است و وظیفه داریم که در حد توان در خدمت خانواده‌های شهدا باشیم.

وی همچنین با اشاره به استقامت و صبر والدین شهیدان گفت: مادران شهدا در میان تمام مادران برگزیده و بی‌تردید در اجر و ثواب فرزندان شهید خود سهیم هستند.

علیرضابیگی با اشاره به این که مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های شهدا حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه است، افزود: البته غیر از این هم انتظاری از این خانواده‌ها نیست چرا که آنان عزیزترین کسان خود را برای حفظ این ارزش‌ها فدا کرده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی را در دیدار با خانواده‌های شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار تبریز، مشاور استاندار در امور ایثارگران و شهردار منطقه 10 تبریز و جمعی از مسئولان همراهی کردند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول