اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

روی خوش معتادان در حال رهایی به ورزش

خبرگزاری فارس: به منظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در میان معتادان در حال رهایی، اداره ورزش و جوانان با همکاری اداره بهزیستی مسابقات ورزشی را در تعدادی از کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد تدارک دیدند.

روی خوش معتادان در حال رهایی به ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به منظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در میان معتادان در حال رهایی، اداره ورزش و جوانان با همکاری اداره بهزیستی مسابقات ورزشی را در تعدادی از کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد تدارک دیدند.

این گزارش حاکی است، مسابقات دارت، والیبال، شنا و فوتسال از رقابت‌های مورد علاقه شرکت‌کنندگان بود که از سوی آنها مورد توجه قرار گرفت.

در این رقابت‌ها بیش از 100 نفر شرکت داشتند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

بنا به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان این اقدامات در حوزه توجه به مشکلات فرهنگی و با رویکرد مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش روی جوانان در حال انجام است.

پیشکسوتان قیامدشت کوی سبقت را از سایرین ربودند

تیم فوتسال پیشکسوتان قیامدشت با شکست رقبای حاضر در مسابقات فوتسال پیشکسوتان پاکدشت جام قهرمانی این رقابت‌ها را روی سر برد.

این مسابقات به صورت گروهی در سالن یک‌هزار و 200 نفره جریان داشت و تیم‌های فرون‌آباد و ثامن نیز به ترتیب عناوین دوم تا سوم را کسب کردند.

به گفته نیاززاده رئیس کمیته فوتسال پاکدشت این مسابقات به منظور ایجاد شادابی و ارتقای روحیه علاقمندان به ورزش به‌ویژه پیشکسوتان ورزشکار انجام می‌شود تا در کنار توجه به نونهالان و نوجوانان از تجربیات ارزنده پیشکسوتان در این زمینه نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول