اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان خراسان‌رضوی:

ورزش جانبازان خراسان‌رضوی نیازمند نگاه تخصصی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی با بیان اینکه ورزش جانبازان خراسان‌رضوی نیازمند نگاه تخصصی است، گفت: مدیران ارشد ورزش خراسان‌رضوی به ورزش معلولان این استان توجه بیشتری داشته باشند.

ورزش جانبازان خراسان‌رضوی نیازمند نگاه تخصصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هادی رضایی اظهار کرد: ورزش حوزه کوچکی نیست که مدیران استان به آن نگاهی گذرا داشته باشند جایگاه ورزش در خراسان‌رضوی باید در اولویت‌های تصمیم‌گیری مدیران خراسان‌رضوی قرار بگیرد.

وی افزود: تمامی حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، زیارت مطمئنا از اهمیت بالایی برخوردار هستند ولی ورزش به ‌تنهایی می‌تواند معضلات و کاستی‌های خیلی از امور را پوشش دهد و سبب شادابی جامعه و کاهش معضلات اجتماعی شود.

رضایی اتحاد و همدلی در ورزش خراسان‌رضوی را یک حلقه مفقوده دانست و اظهار داشت: اگر همه تصمیم‌گیران ورزشی استان مانند یک حلقه زنجیر به یکدیگر متصل شوند مطمئنا جایگاه کنونی ما در حوزه ورزش این نخواهد بود.

رئیس هیئت جانبازان خراسان‌رضوی برگزاری کارگروه‌های ورزشی خراسان‌رضوی را مهم‌ترین بخش تصمیم‌گیری ورزش ارزیابی کرد و گفت: این کارگروه‌ها زمانی معنی و مفهوم پیدا می‌کنند که تصمیم‌گیری‌ها در آن خروجی اجرایی داشته باشد.

وی وظیفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی را پیگیری مطالبات جامعه ورزش دانست و بیان کرد: استان خراسان‌رضوی در حوزه ورزشی متخصصین فراوانی دارد که بهتر است آقای هاشمی جواهری در بسیاری از تصمیم‌گیری‌هایش از آنها مشورت بگیرد و استفاده کند.

رئیس هیئت جانبازان خراسان‌رضوی یادآور شد: در حوزه ورزش معلولان نیز باید نگاهی تخصصی حاکم شود و با کارشناسان این حوزه تعامل مناسبی برقرار شود.

انتهای پیام/70019/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول