اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه فوتسال یادواره شهدای مهر اقتصاد کشور

بانک مهر اقتصاد از قهرمانان ورزش قم تجلیل کرد

خبرگزاری فارس: سه تن از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش قم در مسابقات جهانی سال جاری توسط بانک مهر اقتصاد قم تجلیل شدند.

بانک مهر اقتصاد از قهرمانان ورزش قم تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های فوتسال یادواره شهدای مهر اقتصاد کشور پس از رقابت هشت تیم مدعی حاضر در گروه دوم مقدماتی در شهر مقدس قم به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی خود را شناخت.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های فوتسال بانک مهر اقتصاد از استان‌های قم، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران، تهران بزرگ، اصفهان و آذربایجان شرقی حضور داشتند و به مدت سه روز در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم با یکدیگر رقابت کردند.

علاوه بر بازی‌های بسیار جذابی که بین تیم‌های مدعی صعود از این گروه به انجام رسید و علاقمندان به فوتسال نیز نظاره‌گر آن بودند، تجلیل از سه تن از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش قم از میادین مهم جهانی سال جاری یکی از حاشیه‌های قابل توجه این رقابت‌ها بود.

به همین منظور در مراسمی که با حضور محمدرضا پاطلا مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم، مسئولان بانک مهر اقتصاد کشور و همچنین معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم در سالن شهدای دفاع مقدس برگزار شد، قهرمانان جهانی قم در رشته‌های ووشو، کیک بوکسینگ و فوتسال معلولان تجلیل شدند.

در این مراسم امیر نجفی‌پور قهرمان خوش‌نام ووشوی قم، مهدی مولایاری جوان ارزنده فوتسال معلولان قم و همچنین محمدجواد صادق چهره نام‌آشنای رزمی قم در سبک کیک‌بوکسینگ حضور داشتند و هدایای خود را از مسئولان حاضر در این مراسم دریافت کردند.

امیر نجفی‌پور جوان جویای نام ووشو استان قم مرداد ماه امسال همراه با تیم ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کشور ماکائو شد و در حالی که مبارزات دیدنی و جذابی برابر حریفان خود به نمایش گذاشت در نهایت موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی وزن منهای 52 کیلوگرم این رقابت‌ها شد.

محمدجواد صادق قهرمان جایزه بزرگ کیک‌بوکسینگ کشور در آبان ماه امسال به رقابت‌های قهرمانی 2012 کیک بوکسینگ جهان در کشور یونان اعزام شد و توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی مدال نقره جهان را به ارمغان بیاورد.

مهدی مولایاری نیز در رشته فوتسال معلولان در سال 90 و در جریان رقابت‌های جهانی ایتالیا در دیدار نهایی دو گل به تیم ملی ایتالیا میزبان رقابت‌ها زد و پایه‌گذار قهرمانی تیم ملی فوتسال معلولان کشورمان شد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول