اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش مه‌ولات خبر داد

راه‌اندازی هیئت ورزش‌های جانبازان مه‌ولات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان مه‌ولات از راه‌اندازی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین مه‌ولات خبر داد و گفت: جذب علاقه‌مندان این حوزه نیاز به احداث سالن ورزشی اختصاصی برای آنان دارد.

راه‌اندازی هیئت ورزش‌های جانبازان مه‌ولات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد شایگان اظهار کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان مه‌ولات از امروز با هدف ساماندهی ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: هم اکنون تشکیل تیم‌های والیبال نشسته، شطرنج، گلبال و دارت با حضور 50 معلول و جانباز مه‌ولاتی آغاز شده که امید است با استقبال بیشتر این افراد تیم‌های مختلف در رشته‌های متنوع‌تری تشکیل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مه‌ولات همچنین از برگزاری یک دوره مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته با آغاز به کار این هیئت در شهرستان مه‌ولات خبر داد.

شایگان افزود: این رقابت‌ها اوائل آذرماه با حضور شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، خلیل‌آباد و مه‌ولات برگزار می‌شود.

علیرضا محمودی رئیس اداره بهزیستی مه‌ولات ریاست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین این شهرستان را نیز به‌عهده دارد و به همراه مسعود طهان به‌عنوان دبیر این هیئت، امور ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان مه‌ولات را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول