اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس خبر داد

راه‌اندازی 500 کانون ورزشی در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی 500 کانون ورزشی در سراسر این استان خبر داد.

راه‌اندازی 500 کانون ورزشی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، عباس حاجی‌زاده در مراسم افتتاح طرح سباح در ناحیه یک شیراز گفت: از ابتدای آبان سال جاری 500 کانون ورزشی در سراسر این استان فعالیت خود را با هدف آموزش فنون و فراگیری مهارت‌های ورزشی به دانش‌آموزان آغاز کردند.

وی افزود: در این کانون‌ها هر هفته دو جلسه به وسیله مربیان با تجربه آموزش‌های لازم و تخصصی ورزشی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

حاجی زاده بیان کرد: تمام تلاش ما این است که این کانون‌ها را به عنوان جایگاه کشف و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان فارس تبدیل کنیم.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس فعالیت این کانون‌ها را در ساعت تعطیل و در فضاهای باز مدارس یا اماکن ورزشی آموزش و پرورش ذکر و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود 17 هزار دانش‌آموز در این کانون‌ها اوقات خود را با فراگیری مهارت‌ها و فنون ورزشی سپری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سومین سال اجرای پیاپی این طرح در ناحیه یک شیراز، 6 هزار و 200 دانش‌آموز کلاس سومی از 171 مدرسه، در طول سال تحصیلی شنا را فرا می‌گیرند.

حاجی زاده با اعلام اینکه این طرح از آبانماه امسال آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می‌یابد، بیان کرد: در مرحله نخست، 480 دانش‌آموز دختر و پسر این ناحیه در استخر یادگار امام شیراز با روش صحیح و اصولی شنا آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ 2448/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول