اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بسکتبال خراسان‌رضوی:

حل معضلات ورزش خراسان‌رضوی نیاز به عزم همگانی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بسکتبال خراسان‌رضوی گفت: برای حل معضلات ورزش استان باید تمامی ارگان‌‌های اداری و اجرایی استان در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

حل معضلات ورزش خراسان‌رضوی نیاز به عزم همگانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، اکبر معرفتی اظهار کرد: حل معضلات ورزش خراسان‌رضوی نیاز به عزم همگانی در استان دارد که بیشترین بار آن بر عهده مردم است و تغییر مدیران و نداشتن ثبات مدیریت جز ضربه زدن به پیکره ورزش خراسان‌رضوی هیچ حاصلی ندارد.

وی افزود: زیرساخت‌های ورزش خراسان‌رضوی بسیار مساعد و فراهم است و اگر استاندار جدید دغدغه‌ای نسبت به نسل جوان، افزایش سلامتی در سطح جامعه، کاهش جرم در اجتماع و آینده استان خراسان‌رضوی دارد باید با تشکیل شورای عالی ورزش استان هرچه زودتر به اوضاع ورزش سامان بخشد.

معرفتی مهم‌ترین وظیفه شورای عالی ورزش استان را تصویب مصوباتی در راستای حمایت‌های مالی از ورزش دانست و اظهار داشت: این شورا باید با شناسایی راهکارهایی مانند جلب حمایت بخش‌های دولتی و خصوصی مشکلات مالی ورزش استان را برطرف کند تا مدیریت ورزش استان بتواند بدون دغدغه‌های مالی تصمیم‌گیری مناسبی برای ورزش انجام دهد.

وی افزود: هیچ‌گاه چند نفر محدود نمی‌توانند کار مثبت و رو به جلویی انجام دهند ولی مطمئنا با حضور آموزش و پرورش، شهرداری، نیروهای مسلح، کارگران و ... می‌توان تصمیمات مناسبی برای ورزش استان خراسان‌رضوی گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه روند کار در ورزش خراسان‌رضوی به گونه‌ای است که همیشه منتظر برگزاری جلسات تودیع و معارفه مدیران ورزشی هستیم، اضافه کرد: تغییرات مکرر در سطح مدیران تصمیم‌گیر تنها سبب کند شدن روند رشد یا حتی عقب‌گرد در ورزش می‌شود در صورتی که اگر مدیران حمایت شوند مطمئنا حرکت رو به جلو آغاز می‌شود.

معرفتی اظهار داشت: سازندگی نیاز به زمان دارد که دخالت بی‌مورد بعضی از مدیران و تصمیم‌گیران سیاسی استان سبب ایجاد چالش در ورزش شده است.

وی افزود: در ورزش استان، دلسوزی، گذشت و روحیه همکاری بسیار کمرنگ شده که این خود بزرگ‌ترین آفت ورزش است.

انتهای پیام/70002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول