اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پهلوانی خراسان‌رضوی:

امکانات ورزش زورخانه‌ای در خراسان‌رضوی مناسب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی گفت: امکانات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در خراسان‌رضوی محدود است و با این شرایط توسعه این ورزش امکان‌پذیر نیست.

امکانات ورزش زورخانه‌ای در خراسان‌رضوی مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، داوود غلامعلی‌زاده اظهار کرد: گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در جامعه با امکانات کم امکان‌پذیر نیست و فضای مربوط به این رشته باید در خراسان‌رضوی گسترش پیدا کند.

وی افزود: نیاز جامعه جوان امروز انجام ورزش سالم و ارزان است که متاسفانه با وجود ظرفیت‌های فراوان در خراسان‌رضوی این امکانات در دسترس همه مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه در سطح دستگاه‌های دولتی، نیمه‌دولتی و نظامی در استان امکانات ورزشی قابل قبولی وجود دارد گفت: استفاده از این امکانات نیاز به یک هم‌افزایی عمومی بین       دستگاه‌های متولی ورزش خراسان‌رضوی دارد تا ورزش با هزینه کمتر و ارزان در اختیار عموم قرار بگیرد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی بهتر است طرحی به استانداری ارائه دهد تا بتوان بودجه‌ها و امکانات ورزشی دستگاه‌های مختلف دولتی و نیمه‌دولتی را به سمت استفاده بهینه هدایت کرد.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول