اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان مسابقات پیشکسوتان پرورش اندام فارس:

نگاه علمی موجب پیشرفت ورزش می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان مسابقات پیشکسوتان پرورش اندام فارس گفت: تنها در شرایطی ورزش ما پیشرفت می‌کند که نگاه علمی بر آن حاکم شود و کتاب‌های تخصصی زمینه‌ساز این نگاه علمی است.

نگاه علمی موجب پیشرفت ورزش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز جهاندار مهرافشا بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید نمایشگاه کتاب شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه‌های کتاب مانند گلستان‌هایی هستند که فکر، روح و جسم افراد را تغذیه می‌کنند.

نایب قهرمان مسابقات پیشکسوتان پرورش اندام فارس ابراز داشت: توجه به کتب تخصصی در نمایشگاه کتاب شیراز قابل توجه است و افراد می‌توانند از نمایشگاه دست ‌پر خارج شوند.

وی گفت: در بخش ورزش کتاب‌های تخصصی خوبی ارائه شده و در این زمینه کشور گام‌های علمی خوبی برمی‌دارد.

این مربی کشتی آلیش اضافه کرد: تنها در شرایطی ورزش ما پیشرفت می‌کند که نگاه علمی بر آن حاکم شود و کتاب‌های تخصصی زمینه‌ساز این نگاه علمی است.

وی افزود: عقل سالم در بدن سالم است و کتاب‌های تخصصی ورزشی در واقع سرمایه‌هایی هستند که عقل و بدن را سالم تغذیه می‌کنند.

مهرافشا تصریح کرد: کتاب‌های تخصصی کودک  و نوجوان این نمایشگاه نیز کتاب‌های خوبی بود که نوید از ایجاد یک راه تازه برای پرورش کودکان به والدین می‌دهد.

این پیشکسوت ورزش بیان کرد: در حوزه کتاب‌های مذهبی و دفاع مقدس هرچه کار کنیم کم است زیرا قهرمانان واقعی تاریخ ما شهدا و در صدر آنها حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) است.

مهرافشا خاطرنشان کرد: در نمایشگاه کتاب با آثار تازه‌ای رو به رو شدم که بر اساس آخرین پیشرفت‌های جهان به چاپ رسیده و نشان از به روز بودن ناشران و مولفان ایرانی دارد.

انتهای پیام/2448/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول