اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان:

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در انعکاس عملکرد روابط عمومی‌ها دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در انعکاس عملکرد روابط عمومی‌ها دارند.

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در انعکاس عملکرد روابط عمومی‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی شب در همایش مدیران روابط عمومی‌های استان زنجان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها یکی از اعضای تاثیرگذار در بدنه هر دستگاه هستند و یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها انعکاس عملکرد سایر بخش‌های دستگاه در زمینه‌های مختلف است.

وی در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در انعکاس عملکرد روابط عمومی‌ها اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در زمینه تعامل خود با نشریات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان جدی‌تر عمل کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با اشاره به اینکه رسانه و روابط عمومی ارتباط تنگاتنگی در ارسال اخبار و همچنین اطلاع‌رسانی دارند، افزود: زمانی اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر انجام می‌‌شود، که روابط عمومی و رسانه تعامل مطلوبی با یکدیگر داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارائه عملکرد دستگاه‌ها و به تبع آن روابط عمومی‌ها از رسانه‌های استان خواست، دقت لازم را در انعکاس اخبار دستگاه‌ها داشته و انعکاس اخبار با در نظر گرفتن شرایط انجام شود.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری زنجان در زمینه عملکرد روابط عمومی‌های استان اضافه کرد: با بسترسازی صورت گرفته روابط عمومی‌های برتر استان شناسایی شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به ایجاد شورای اطلاع‌رسانی در استان افزود: این اقدام نیز در راستای عملکرد مطلوب‌تر در بحث اطلاع‌رسانی صورت گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان همچنین با مثبت ارزیابی‌کردن عملکرد روابط عمومی‌های استان زنجان افزود: خوشبختانه تاکنون برخی از روابط‌ عمومی‌های استان رتبه برتر را در عرصه‌های کشوری کسب کرده‌اند که این امر نشان از تلاش آنها برای اطلاع‌رسانی درست است.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول