اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

استفاده از ظرفیت بسیج در رسانه‌ها مد نظر مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: استفاده از ظرفیت بسیج در رسانه‌ها مد نظر مسئولان رسانه‌های فعال باشد.

استفاده از ظرفیت بسیج در رسانه‌ها مد نظر مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قدرت‌الله شیرکرمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با مسئولان رسانه در ایلام اظهار داشت: توجه به موقع و قاطع به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها امری ضروری است.

وی ادامه داد: در این راستا فعالیت‌هایی صورت گرفته است اما نیاز به تحلیل و تلاش بیشتری در این حوزه وجود دارد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: رسانه‌ها و مطبوعات باید مروج فرهنگ غنی اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

شیرکرمی تصریح کرد: مقابله با ترویج فرقه‌های انحرافی در جامعه 100 درصدی شیعه استان ایلام از سوی رسانه‌ها و مطبوعات امری ضروری است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حمایت آگاهانه و هوشمندانه در خصوص انتخابات و معیارها و شاخصه‌هایی که ولایت فقیه در این خصوص دارند و پرهیز از قبیله‌گرایی از دیگر نکاتی است که اصحاب رسانه باید به آن عنایت داشته باشند.

وی ادامه داد: پرداختن به انعکاس مشکلات مردم در زندگی روزمره و مطرح کردن آنها نه به عنوان گل‌آلود کردن فضا بلکه به عنوان یافتن راهکاری مناسب از رسالت‌های سنگین مطبوعات و رسانه است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: مطبوعات و رسانه‌ها نباید تنها به انتشار سخنان مسئولان در رسانه‌های خود توجه کنند بلکه باید در کنار آن به سخنان مردم هم توجه و عنایت داشته باشند.

شیرکرمی تصریح کرد: توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی از دیگر نیازهای امروز جامعه بوده که باید در این زمینه نیز تلاش شود.

انتهای پیام/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول