اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای لرستان:

صدا و سیمای لرستان در فناوری رسانه رتبه اول کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای لرستان در فناوری رسانه رتبه اول کشوری را کسب کرد.

صدا و سیمای لرستان در فناوری رسانه رتبه اول کشوری را کسب کرد

فتاح کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: معاونت فنی صدا و سیمای مرکز لرستان در یازدهمین جشنواره فناوری رسانه موفق به کسب سه رتبه برتر و یک جایزه ویژه در بین مراکز کل کشور شد.

وی افزود: در یازدهمین جشنواره فناوری رسانه که از 15 تا17 آبان در زیبا کنار استان گیلان برگزار شد، معاونت فنی این مرکز توانست در بخش‌های پشتیبانی فنی ( لجستیک)، فرستنده‌های تلویزیونی و تاسیسات مقام اول را به دست آورد و در بخش انفورماتیک یک جایزه نگاه ویژه را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: این موفقیت صدا و سیمای مرکز لرستان در طول ادوار گذشته این جشنواره تخصصی بی‌نظیراست و همکاران معاونت فنی صدا و سیمای مرکز لرستان از جمع بخش‌ها و واحدهای شش گانه تحت فعالیت خود توانستند چهار رتبه و مقام برتر کسب کنند.

کمری یادآور شد: راه‌اندازی و تعمیر به موقع فرستنده‌های تلویزیونی، ساخت و ساز ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی، استفاده مهندسی و اثرگذار از انواع تجهیزات و امکانات فنی، نگهداری از تجهیزات و تاسیسات، توسعه زیر‌ساخت‌های رسانه‌ای در بخش ارتباطات انفورماتیک و اینترنتی، استفاده از علم و فناوری روز در راه‌اندازی نظام‌های جدید فنی و رسانه‌ای و ... از جمله شاخص‌های مورد ارزیابی در این جشنواره است که سالیانه توسط معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، در این جشنواره به ترتیب از نصیر جوکارمعاون فنی، آرش پازوکی مدیر تاسیسات، حمید مومنی مدیر فرستنده‌های تلویزیونی، حسین نصرالهی مدیر پشتیبانی فنی و منصور میر مدیر انفورماتیک صدا و سیمای مرکز لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول