اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای رسانه مشهد خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی رسانه و فناوری اطلاعات در فرهنگسرای رسانه

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد گفت: با وجود فرهنگسرای فناوری و رسانه سطح سواد رسانه‌ای در مشهد ارتقا می‌یابد.

برگزاری دوره‌های آموزشی رسانه و فناوری اطلاعات در فرهنگسرای رسانه

مرتضی کامل نواب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: فرهنگسرای فناوری و رسانه زیرنظر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد فعالیت می‌کند و در2حوزه رسانه و فناوری اطلاعات به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌های فرهنگسرای فناوری و رسانه در قالب یک نقشه راه عملیاتی پیش‌بینی شده و براساس آن اقدامات راهبردی را به انجام می‌رساند.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد بیان کرد: فرهنگسرای فناوری و رسانه در راستای آشنایی بیشتر عموم شهروندان با فناوری‌های نوین و روز دنیا مانند رایانه، گوشی‌های همراه، تب‌لت، اینترنت، سینما، هنرهای دیداری و شنیداری که رساننده پیام و مفهومی خاص هستند راه‌اندازی شده و راه‌های بهینه و درست استفاده از این ابزار و فناوری‌ها را در قالب کلاس‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

کامل نواب عنوان کرد: در راستای پیشبرد برنامه‌هایی که در سطح شهر برای شهروندان در نظر گرفته شده طرح همیار رسانه از سوی این فرهنگسرا اجرا می‌شود و از علاقه‌مندان به این حوزه دعوت شده که در بخش‌های رسانه و فناوری در سطح شهر به‌عنوان بازوی عملیاتی در راستای رسیدن به اهداف فرهنگسرای فناوری و رسانه فعالیت کنند.

وی در ارتباط با اجرایی شدن طرح همیار رسانه، افزود: از هفته آینده فرهنگسرای فناوری و رسانه اقدام به اطلاع‌رسانی در ارتباط با جذب و فعالیت جوانان در این دو حوزه را به انجام می‌رساند و افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ثبت‌نام کنند.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای فناوری و رسانه، دوره‌های آموزشی در قالب موضوعات رسانه‌های نوظهور و فناوری اطلاعات است که در بخش‌های رسانه ذیل اینترنت، سینما، تلویزیون، بازی‌های رایانه‌ای و مطبوعات در چهارلایه مخاطب‌محور که شامل کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال است برگزار می‌شود.

کامل نواب تاکید کرد: محوریت تمامی دوره‌های آموزشی که در فرهنگسرای فناوری و رسانه برگزار می‌شود، ارتقای سواد رسانه‌ای و فناوری‌ اطلاعات کاربردی است و از زمستان سال جاری به‌صورت جدی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی صورت گرفته تا دوره‌های آموزشی فرهنگسرای فناوری و رسانه نه‌تنها در محل فرهنگسرا بلکه در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های سطح شهر نیز برگزار شود.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه گفت: جلسات دفتر ادبیات و سینما در مناسبت‌های مختلف نیز در حال برگزاری است و در مقاطع مختلف از نویسندگان مطرح کشور دعوت می‌شود و در فرهنگسرای رسانه در حضور علاقه‌مندان به نقد و بررسی آثار آنها پرداخته می‌شود.

کامل‌نواب عنوان کرد: دعوت و برگزاری جلسات نقد و بررسی از عوامل فیلم‌هایی که در سطح کشور شهرت یافته‌اند نیز از برنامه‌های فرهنگسرای فناوری و رسانه به شمار می‌آید.

وی افزود: با وجود فرهنگسرای فناوری و رسانه در مشهد و همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد می‌توان در هر ماه یک اتفاق فرهنگی را در مشهد برگزار کرد.

انتهای پیام/70005/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول