اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقدم‌فر:

بسیج رسانه تبیین مولفه‌های رسانه‌ای با شاخص‌های اسلامی را در دستور کار قرار دهد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه گفت: سازمان بسیج رسانه، ایجاد آرایش رسانه‌ای، الگوسازی در تمام عرصه‌های کشور، گفتمان سازی و تبیین مولفه‌های رسانه‌ای با شاخص‌های اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد.

بسیج رسانه تبیین مولفه‌های رسانه‌ای با شاخص‌های اسلامی را در دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا مقدم فر در نشست علمی کاربردی سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه تاسیس بسیج رسانه حرکتی هوشمندانه و مدبرانه بود، اظهار کرد: امروز با وجود جنگ نرم، توجه به رسانه به عنوان اصلی‌ترین و کاراترین ابزار مهم است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در جبهه فرهنگی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیامی دارد که باید جهانی شود و جدا از جنبه‌های دفاعی ما در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن، در جنبه‌های ایجابی وسیله‌ای است که باید از آن بهره لازم برای صدور پیام انقلاب گرفته شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه با بیان اینکه در حال حاضر جنگ رسانه‌ای با نظام جمهوری اسلامی، جنگی نامتقارن و نابرابر است، تصریح کرد: ما در عرصه رسانه‌ای کشور نباید به صورت جزیره‌ای عمل ‌کنیم بلکه باید حرکتی جبهه‌ای، هماهنگ، هم افزا و هم جهت داشته باشیم.

مقدم فر به ضرورت مدیریت سیستمی در رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: بسیج رسانه‌ها در حوزه مدیریت رسانه‌ای دارای افق و چشم انداز است که این مسئله نوید حرکتی ارزشمند را می‌دهد و انتظار می‌رود این سازمان مولد مدیریت و تفکر سیستمی در مدیریت پیام و رسانه باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بسیج رسانه علاوه بر تاسیس رسانه‌های مختلف باید به مثابه نخ تسبیح عمل کند و دیگر رسانه‌ها را در جهت اهداف انقلاب اسلامی سوق دهد و عمده توان خود را روی جبهه‌سازی و هماهنگ کردن رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی قرار دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج رسانه در جهت هم افزایی رسانه‌ها عمل کند، اظهار داشت: در این سازمان باید عناصر فعال و متدین در عرصه رسانه‌ها شناسایی و مورد حمایت جدی قرار گیرند چرا که در جبهه رسانه‌ای امروز ضرورت بهره‌گیری از نیروی انسانی متدین و متخصص شدیداً احساس می‌شود.

مقدم فر همچنین پیشنهاد آموزش و تربیت کادرسازی در عرصه رسانه و ارتقا سطح کیفی فعالان رسانه‌ای در برابر تهدید‌ها را مطرح کرد، و گفت: سازمان بسیج رسانه در جهت ایجاد آرایش رسانه‌ای، الگوسازی در تمام عرصه‌های کشور، گفتمان سازی و تبیین مولفه‌های رسانه‌ای با شاخص‌های اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد و این خلاء جدی موجود را پر کند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول