اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل هلال‌ احمر سیستان‌وبلوچستان:

روابط‌ عمومی‌ها مکمل رسانه‌ها هستند

خبرگزاری فارس: مدیر‌‌عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان مکملی برای رسانه‌ها محسوب می‌شود.

روابط‌ عمومی‌ها مکمل رسانه‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رسول راشکی صبح امروز در نشستی با سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان‌وبلوچستان، در زمینه ضرورت تعامل با رسانه اظهار داشت: رسانه نقش حائز اهمیتی در درستی اطلاع‌رسانی اخبار و بهنگام‌سازی اطلاعات عمومی مردم دارد.

وی افزود: نقش روابط عمومی دستگاه‌ها در ایجاد روابط فیمابین رسانه و نهاد‌های اجرایی در پویایی و به روزرسانی اخبار بسیار بالا بوده و روابط عمومی مکملی برای رسانه است.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان در مورد اهتمام این جمعیت در اطلاع‌رسانی و آمادگی کارشناسان آن برای ارائه مطالب تخصصی، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان تلاش خود را برای ارائه آمار و اطلاعات مورد نیاز در بحث رسانه انجام و همواره آمادگی این را دارد تا با رسانه‌های محلی و ملی مراوداتی را داشته باشد.

سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه این نشست در مورد نقش رسانه در هم‌سویی خدمات‌رسانی گفت: رسانه به عنوان بازوی نهاد‌های اجرایی نقش قابل توجهی در اطلاع‌رسانی داشته و نباید اطلاع‌رسانی به سوژه‌های تکراری و مرسوم محدود شود.

محمود طالع‌زاری در ادامه بیان داشت: رسانه باید از اطلاع‌رسانی صرف خارج شده و منظر و دورنمای نگاه خود را به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه معطوف کند.

گفتنی است، خبرگزاری فارس با تولید متوسط روزانه 30 خبر به عنوان یکی از رسانه‌های پویا در استان سیستان‌وبلوچستان تأثیر شگرفی در انعکاس اخبار، قابلیت‌ها و نارسایی‌ها داشته است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول