اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان:

تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه خللی بر اراده پاسداران امنیت نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: تبلیغات سوء و جوسازی‌ها از سوی رسانه‌ها و سایت‌های معاند، هیچ خللی بر اراده پاسداران امنیت نخواهد گذاشت.

تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه خللی بر اراده پاسداران امنیت نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، علی ایزدی با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان زاهدان اظهار داشت: عناصر فریب‌خورده و مقهور اقتدار نیروهای امنیتی سعی در القاء ناامنی در استان را دارند.

وی افزود: مردم غیور استان کاملا به حربه‌های دشمنان آگاه هستند و خودشان عینا امنیت را در این استان حس و لمس می‌کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است به طوری که از ابتدای سال‌جاری، همایش‌ها و سمینارهای ملی و بین‌المللی در سطح استان برگزار شده است که برای نمونه می‌توان به همایش ملی شهرهای مرزی، چالش‌ها و رهیافت‌ها که در اواخر فروردین ماه امسال در شهر زاهدان برگزار شد اشاره کرد.

ایزدی با اشاره به تاریخ پر افتخار مردمان این خطه از سرزمین ایران بیان داشت: مردم غیور و ولایتمدار سیستان و بلوچستان همواره در طول تاریخ پیشگامان عرصه‌های علمی و فرهنگی بوده‌اند و صفحات تاریخ ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های اقوام و طوایف بلوچ و سیستانی در حفاظت از کیان و مرزهای این کشور را به خوبی ثبت و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در حوادث اخیر شهر زاهدان که به علت تسویه حساب‌های شخصی و اختلافات قبلی مانند خیلی از جرائم در استان‌های صورت گرفته بود مشاهده شد که با توجه به حساسیت‌هایی که در حوزه امنیتی در این استان وجود دارد بهره‌برداری و تبلیغات سوء و خلاف واقعیت توسط عناصر فریب‌خورده و بدون جایگاه مردمی که خود را مقهور اقتدار نیروهای امنیتی می‌بینند و با توسل به هر حربه‌ای سعی دارند امنیت استان را زیر سوال ببرند، صورت پذیرفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: این تبلیغات و جوسازی‌ها، هیچ خللی بر اراده پاسداران امنیت نخواهد گذاشت هر چند رسانه‌ها و سایت‌های معاند با اهداف مغرضانه بخواهند از حوادث کوچک و پیش افتاده‌ای چون تیراندازی در یک کوچه بن‌بست که به علت تسویه حساب‌های شخصی صورت‌گرفته بود بخواهند امنیت شهر زاهدان و استان را زیر سوال ببرند.

ایزدی تأکید کرد: عده‌ای درصدد بر هم‌زدن امنیت استان و ناامن جلوه دادن وضعیت امنیت در استان هستند و می‌خواهند احساس امنیت عمومی را خدشه‌دار کرده و  باید تمامی نهادها و ارگان‌ها با کمک یکدیگر در کنار نیروی انتظامی احساس امنیت را در میان مردم افزایش دهند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول