اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

اولویت رسانه باید با محوریت مردم باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زاهدان گفت: اولویت کار رسانه‌ها در فضای ملی و منطقه‌ای باید با محوریت مردم باشد.

اولویت رسانه باید با محوریت مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی ظهر امروز در نشست اختصاصی با سرپرست خبرگزاری فارس در زاهدان، اظهار داشت: اگر رسانه بر محور مردم حرکت نکند، ماندگار نبوده و تاریخ انقضای خود را مشخص کرده است و حوزه رسانه زمانی ماندگار می‌شود که برای مردم قلم بزند.

وی به نقش رسانه‌ها در شهرستان زاهدان اشاره کرد و افزود: اولویت کار رسانه‌ها در فضای ملی و منطقه‌ای باید با محوریت مردم صورت گیرد، اخبار و افکار حوزه‌های مختلف، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ابتدا در زاهدان ساخته و سپس در دیگر شهرستان‌های استان ساری و جاری شود.

فرماندار زاهدان به هدف اطلاع‌رسانی و همسویی آن با نیاز‌های مردم اشاره کرد و گفت: هر رسانه یک هدف را دنبال می‌کند اگر هدف خبرگزاری فارس توجه به مشکلات و نارسایی‌ها و درصدد حل آن باشد، موفق بوده ولی اگر با نگاه تخریب وارد صحنه شود هیچ گاه موفق نخواهد شد چون در جامعه ما مردم بهترین قاضی‌ها برای عملکرد‌ها هستند.

ارجمندی به رمز موفقیت رسانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌ای موفق است که زبان مردم باشد نه زبان یک عده سیاسی باز، زمانی که در سیاست، اخلاق حاکم نباشد، بیشتر سیاست بازی ایجاد شده تا سیاست مداری محقق شود.

رئیس شورای اداری شهرستان زاهدان به نقش رسانه در زمینه تحکیم وحدت پرداخت و تصریح کرد: در استان ما رسانه باید در زمینه وحدت مردم عمل کند چون این اساس و بنیان کار است، با توجه به وضعیت جهان اسلام، کشور و استان آنچه از رسانه انتظار است حرکت در بعد واقعیت برای مردم می‌باشد.

سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه این دیدار گفت: آنچه تاکنون توانسته این خبرگزاری را موفق بدارد التزام به دو رکن اساسی ولایت‌فقیه و قانون اساسی بوده است.

محمود طالع‌زاری در مورد افزایش مناسبات خبری با تکیه بر اصل و محوریت مردم، اظهار داشت: افزایش تعامل در فضای رسانه علاوه بر افزایش توان و قدرت تفکر برای پیگیری و رفع موانع موجود، می‌تواند نقش تأثیرگذاری در رابطه مسئولان با مردم داشته باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های اقصی نقاط استان اشاره کرد و افزود: تاکنون سعی و اهتمام مجموعه خبرگزاری فارس در استان مبتنی بر شناساندن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم استان به مردم بوده است و ما همواره در تلاش بوده و هستیم که چهره منفی و غیرمنطقی که بر استان سایه افکنده را تغییر و اصل و قابلیت‌های این دیار پهناور را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول