اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌‌ای سیستان‌وبلوچستان:

رسانه‌ها بازوان پرتوان مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: رسانه‌ها با رصد مشکلات و ظرفیت‌های سیستان‌وبلوچستان، بازوان پرتوان مسئولان برای توسعه هستند.

رسانه‌ها بازوان پرتوان مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان محمد جهانتیغی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: هر یک از مدیران تک بعدی به منشور توسعه نگاه نکنند، و هم زمان در کارهای اجرایی به امور فرهنگی، اطلاع‌رسانی و ایجاد آگاهی و بینش عمومی نیز توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما تاکنون مبانی لازم برای تحکیم روابط با رسانه‌ها را داشته‌ایم، افزود: تحکیم مبانی اطلاع‌رسانی از جمله خواسته‌های ما بوده لذا به نقش رسانه در مورد پل ارتباطی آنها با مردم واقف هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان به نقش اصلی رسانه اشاره کرد و گفت: کار اصلی رسانه علاوه بر اطلاع‌رسانی، تحلیل و نقد موضوعات مختلف است و باید رصد شود در چه جاهایی دستگاه‌ها و مردم نیاز به همراهی دارند.

جهانتیغی در مورد وظیفه و نقش اصلی این سازمان بیان داشت: وظیفه و تکلیف اصلی سازمان در مورد بسترسازی و مشکل بزرگ اشتغال است.

سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه این نشست با اشاره به ضرورت رقابت در بحث رسانه گفت: رقابت در رسانه سازنده بوده و کمک شایانی در بحث توسعه فرهنگ، اقتصاد و ... در استان می‌کند.

محمود طالع‌زاری بیان داشت: تلاش و هدف مجموعه فارس در استان اختصاص روزانه 50 خبر و گزارش در روز بوده که این امر به همت تمامی دست‌اندرکاران حوزه خبر و تعامل آنان قابل تحقق است.

وی افزود: اهداف مجموعه دست نیافتنی نیست مگر به همت و تعامل دستگاه‌ها و مسئولان در ایجاد یک ارتباط مناسب با مردم، که این مهم در ارتباط با روابط عمومی میسر است.

انتهای پیام/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول