اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

بهره‌برداری از پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا در موعد مقرر

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان پایان پروژه پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا را از دغدغه‌های مردم شهر زنجان اعلام کرد و گفت: در صورت محقق‌شدن برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا در موعد مقرر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه شامگاه سه‌شنبه در مراسم معارفه خود، پاسخگو بودن را از جمله وظایف شهرداری زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: شهرداری زنجان پروژه‌های زیادی را برای عمران و آبادانی شهر در دست انجام دارد.

وی پایان کار پل غیر‌ هم‌سطح سیدالشهدا را از دغدغه‌های مردم شهر زنجان اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار زنجان طرح سبزه‌میدان را دیگر پروژه در دست اجرای شهر زنجان عنوان و تصریح کرد: همانطور که قول داده شده است تا پایان سال جاری همه تملک‌های لازم برای آغاز روند اجرای پروژه‌های واقع در بستر این طرح انجام می‌شود.

وی به تولید و پخش دو برابری آسفالت در مقایسه با سال گذشته در خیابان‌های شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: افزایش آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهر زنجان در سال آینده از اهداف شهرداری است.

یگانه پروژه‌های بزرگراه ولایت، زینبیه شرقی و غربی، زنجانرود و زنجان کوه را از دیگر پروژه‌های مهم شهر زنجان اعلام کرد.

وی جذب اعتبارات را از اولویت‌های شهرداری عنوان و تاکید کرد: شهرداری زنجان موفق به جذب همه اعتبارات مصوب سال گذشته شده است.

شهردار زنجان از ورود شهرداری به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: برنامه‌های اجرا شده توسط شهرداری در امور فرهنگی و اجتماعی مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی از راه‌اندازی اتوماسیون شهرداری در منطقه دو زنجان در آینده خبر داد و افزود: این سیستم طی یک هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

یگانه با اشاره به کارتی کردن بلیط‌های اتوبوس و شهربازی زنجان اضافه کرد: تاکسی‌های شهر زنجان به زودی به این سیستم مجهز می‌شود.

وی افزایش سرانه فضای سبز شهر زنجان را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام و تصریح کرد: سرانه 20 هکتاری فضای سبز شهر باید به 38 هکتار افزایش یابد.

شهردار زنجان اجرای پروژه‌‌‌های شهری با استفاده از انتشار اوراق قرضه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: ستاد درآمدزایی پایدار برای شهرداری توسط حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در حدود 3 تا 4 میلیارد تومان از مطالبات شهرداری از ارگان‌ها وصول شده است.

یگانه با اشاره به اینکه شهر زنجان آماده جهش است، اضافه کرد: با همت و همدلی می‌توان این شهر را تبدیل به الگو برای دیگر شهرهای کشور کرد.

انتهای پیام/73004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول