اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها به حداقل رسیده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مساعدت‌های مالی دولت به شهرداری‌ها به حداقل رسیده است و این موضوع موجب کندی پروژه‌های شهری شده است.

کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها به حداقل رسیده است

حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کند شدن اجرای پروژه‌های بزرگ و حیاتی شهر قم اظهار کرد: بخشی از این کندی به کمبود بودجه ارتباط پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مالی دولت به شهرداری‌ها به حداقل رسیده است، ادامه داد: البته شهرداری نباید به این بهانه پروژه‌های حیاتی شهر را معطل نگه ‌دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه را ضروری دانست و بیان کرد: منابع درآمدی شهرداری نمی‌تواند برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های بزرگ شهری کافی باشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت مصالح گفت: این وضع موجب شده تا پیمانکاران با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شوند.

بختیاری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در مجموعه مدیریت شهری قم پیگیری می‌شود افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در این راستا فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین بودجه را برای تصویب به شورای شهر پیشنهاد کرده است.

وی با اشاره به پیشنهاد بودجه 10 میلیارد و 200 میلیون ریالی توسط این سازمان برای نیم‌سال دوم تصریح کرد: این بودجه به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسیده و این سازمان فعالیت‌های خود را در این نیم‌سال آغاز خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم تعیین خط مشی و سیاست‌گذاری در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، ایجاد اماکن مذهبی، فرهنگی و ورزشی در شهر و برنامه‌ریزی برای غنی کردن اوقات فراغت است.

وی گفت: آموزش و اشاعه فرهنگ شهروندی از دیگر فعالیت‌های این سازمان است که باید توسط مدیران آن جدی گرفته شود.

انتهای پیام/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول