اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری خلخال تصویب شد

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار به شهرداری خلخال

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: طبق تصمیمی که در شورای اداری خلخال گرفتیم قرار شد 500 میلیون تومان اعتبار کمکی به شهرداری خلخال اختصاص یابد تا براساس اولویت هزینه عمران و آبادانی این شهر شود.

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار به شهرداری خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای اداری خلخال و در بررسی پروژه‌ها و طرح‌های زیربنایی این شهرستان اظهار داشت: قرار شد با همراهی امور آب استان و همچنین راه و شهرسازی جاده سرچم خلخال به طول 33 کیلومتر با تامین اعتبار 50 میلیارد تومان و تخصیص 100 درصدی تا سوم خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی به اهمیت و استراتژیک بودن این محور مواصلاتی و ضرورت تکمیل آن تا خردادماه سال آینده اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تامین زیرساخت‌ها و کارهای زیربنایی بخشی از آسفالت‌ریزی با مساعد شدن شرایط جوی انجام شود تا اهالی دسترسی آسانتری به مرکز کشور داشته باشند و تردد مسافران و میهمانان ورودی به خلخال و سرمایه‌گذاران نیز تسهیل شود.

*آغاز عملیات گازرسانی به 9 روستا تا یک ماه آینده

استاندار اردبیل در ادامه به گازرسانی دو روستای ترک و ترزنق و همچنین آمادگی شرکت گاز برای افتتاح طرح‌های گازرسانی به چهار روستا در دهه فجر امسال در خلخال اشاره کرد و افزود: تا یک ماه آینده عملیات گازرسانی به 9 روستا آغاز شده و کلنگ عملیات گازرسانی به شال و دیز نیز دهه فجر به زمین زده می‌شود.

نیکزاد اظهار داشت: در کنار آن قرار شد ایستگاه گازرسانی چهار روستا و همچنین کارخانه سیمان خلخال تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

*تعیین تکلیف سد بفراجرد تا یک ماه آینده

استاندار اردبیل در ادامه به تعیین تکلیف پیمانکار پروژه سد بفراجرد براساس ماده 46 یا 48 تا یک ماه آینده تاکید کرد و افزود: این پروژه که 47.5 درصد پیشرفت دارد و در تامین آب شرب اهالی خلخال بسیار تاثیرگذار است طی یک ماه آینده باید تعیین تکلیف شود چرا که تمام حرکت‌ها و برنامه‌های دولت دهم انقلابی است که نظیر آن را در مناطق زلزله زده مشاهده کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در این جلسه برای کمک به عمران شهری به شهرداری کلور 150 میلیون تومان و هشتجین 200 میلیون تومان از فصل عمران شهری اختصاص داد و خواستار رسیدگی به سیمای شهری شد.

انتهای پیام/62001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول