اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای باقرشهر در نمایشگاه مدیریت شهری:

تجربیات شهرداری‌ها برای مسئولان اجرایی مفید است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر بازدید از نمایشگاه را فرصتی برای ارتقای مدیریت شهری دانست و گفت: استفاده از تجربیات شهرداری‌ها برای مسئولان اجرایی کشور بسیار مفید است.

تجربیات شهرداری‌ها برای مسئولان اجرایی مفید است

میرجلال موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به برپایی نمایشگاه مدیریت شهری و حضور شهرداری باقرشهر در آن اظهار داشت: سومین دستاورد حائز اهمیت شهرداری باقرشهر برای پذیرفته شدن در فهرست مهمانان نمایشگاه مدیریت شهری، موفقیت شهرداری باقرشهر در اجرای طرح مکانیزاسیون مدیریت پسماند و بازیافت است.

عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به رشد و پیشرفت چشمگیر باقرشهر عنوان کرد: در عصر جدید مدیریت پسماند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شهری به شمار می‌رود و تاکنون روش‌های سنتی و صنعتی بسیاری برای فائق آمدن بر این معضل در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: شهرداری باقرشهر با استفاده از تجربیات مدیریت کلان‌شهرها، بهره‌برداری از تدابیر و تجربیات مدیران شهر و جلب مشارکت و تعامل شهروندان توانسته است امتیاز قابل توجهی را در این زمینه به دست بیاورد.

موسوی با اشاره به عملکرد مطلوب باقرشهر در نمایشگاه مدیریت شهری تصریح کرد: در بخش‌های مختلف نمایشگاه دستاوردهای مطرح سایر مدیریت‌های شهری به نمایش گذاشته شده است که الگوبرداری از این تجربیات سهم بسزایی در ارتقای کمی و کیفی دستاوردها و کاهش آزمون و خطای مدیریت شهری دارد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر در پایان با تاکید بر نقش شهروندان در موفقیت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: همکاری و مساعدت مردم در مجموعه مدیریت شهری ارزش بسیاری دارد و امیدواریم بتوانیم با عملکرد مطلوب رضایت مردم عزیزمان را جلب کنیم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول