اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز لیگ برتر والیبال نوجوانان در ارومیه

نوجوانان شهرداری ارومیه برابر سایپا شکست خوردند

خبرگزاری فارس: تیم نوجوانان شهرداری ارومیه در لیگ برتر نوجوانان والیبال ایران برابر سایپا شکست خوردند.

نوجوانان شهرداری ارومیه برابر سایپا شکست خوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در روز آغازین رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر نوجوانان والیبال کشور که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، صبح امروز تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر دو برابر سایپای البرز شکست را پذیرا شد.

تیم شهرداری ارومیه در این دیدار،‌ ست‌های اول و چهارم را با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 23 به نفع خود به پایان برد اما ست‌های دوم،‌ سوم و پنجم را با نتایج 28 بر 26، 25 بر 20 و 15 بر 10 به حریف خود واگذار کرد.

در دیگر بازی‌های این گروه،‌ تیم نوجوانان جواهری گنبد موفق شد؛ میزان خراسان را در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 16،‌ 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست دهد. تیم متین ورامین نیز سه بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت.

در ادامه این رقابت‌ها نیز صبح امروز تیم‌های سایپای البرز و میزان خراسان به مصاف هم می‌روند. عصر امروز نیز دو بازی بین تیم‌های جواهری گنبد و شهرداری تبریز از ساعت 14 و تیم‌های شهرداری ارومیه و متین ورامین از ساعت 16 برگزار می‌شود.

مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و ارومیه میزبان گروه دوم این رقابت‌ها است.

تیم‌های شهرداری ارومیه، ‌سایپای البرز،‌ متین ورامین، شهرداری تبریز،‌ جواهری گنبد و میزان خراسان در گروه دوم لیگ برتر نوجوانان ایران حضور دارند و از دیروز تا 30 آبان ماه در مرحله مقدماتی لیگ برتر در ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه اول لیگ نیز همزمان با مسابقات گروه دوم و با حضور تیم‌های نوین کشاورز تهران، پیکان تهران، پیشگامان کویر یزد، کاله مازندران، آلومینیوم المهدی بندرعباس و باریج اسانس کاشان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

در رقابت‌های روز نخست لیگ برتر والیبال نوجوانان در گروه اول،‌ تیم نوین کشاورز تهران سه بر صفر کاله آمل را شکست داد و باریچ اسانس کاشان با همین نتیجه آلومینیوم هرمزگان را از پیش رو برداشت.

تیم پیشگامان کویر یزد نیز به دلیل حضور نیافتن تیم پیکان،‌ در این روز استراحت کرد.

مسابقات مرحله مقدماتی در دو گروه شش تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را جاوید محسنی‌نیا بازیکن اسبق تیم ملی برعهده دارد و میلاد حمیدی،‌ امیر خداپرست، سجاد سیفی‌نیا، پیمان حسن‌زاده، مهدی رضازاده، سالار فیض الله‌نژاد، رضا تاروردی‌زاده، محمد عباسی، فریبرز قنبرپور، امیر نصیری، بهزاد مصطفوی و محمدرضا عبدی بازیکنان این تیم هستند.

انتهای پیام/61008/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول