اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم اعلام کرد

آمادگی شهرداری قم برای اجرای طرح‌های فرهنگی در نجف

خبرگزاری فارس: شهردار قم در دیدار با تولیت حرم امام علی(ع) برای اجرای طرح‌های فرهنگی در نجف اشرف اعلام آمادگی کرد.

آمادگی شهرداری قم برای اجرای طرح‌های فرهنگی در نجف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با حضور در حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف با تولیت این حرم شریف دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت حرم مطهر حضرت علی (ع)  در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در پروژه‌های حرم‌های مطهر شهرهای مقدس عراق به ارائه گزارشی از طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع) پرداخت و اظهار کرد: تلاش و زحمات مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات و مردم ایران به ویژه شهر مقدس قم در پروژه‌های حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف به خصوص توسعه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در این حرم مطهر قابل تقدیر است.

وی از میزبانی و تلاش مسئولین شهر مقدس قم به ویژه شهردار آن در برگزاری مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع) تقدیر و این شهر را نمونه و الگو برای توسعه و عمران شهرهای مقدسه عراق توصیف کرد.

محمد دلبری شهردار قم نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های تولیت و مسئولان حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) در سخنانی آمادگی مدیریت شهری قم را برای بهسازی اطراف حرم و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی اعلام کرد.

وی دو شهر نجف و قم را با وجود حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید، پایگاه‌های گسترش شیعه در جهان مطرح کرد و از مسئولان حرم شریف امام علی (ع) دعوت کرد برای بازدید از طرح‌های عمرانی و توسعه اطراف حرم کریمه اهل بیت(س) به قم سفر کنند.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول