اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

ریالی از پول‌ مردم در شهرداری مشهد پایمال نشده است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: شهرداری برای پول مردم حساب و کتاب قائل است و هیچ انحرافی در کار خود ندارد و مردم یقین بدانند ریالی از پول‌ آنها پایمال نشده است.

ریالی از پول‌ مردم در شهرداری مشهد پایمال نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد پژمان ظهر امروز پس از بازگشت از نخستین جشنواره بین‌المللی نوآوری شهری در گوانگجو کشور چین در جمع خبرنگاران در ارتباط با استعفای سرویها اظهار کرد: طبق ارزیابی‌هایی که توسط سیستم قضایی و نظارتی کشور انجام شده در بین دستگاه‌های عمومی، شهرداری مشهد دستگاه برتر شناخته شده است.

شهردار مشهد افزود: تایید درآمدها و هزینه‌های شهرداری به‌ عهده شورای شهر است و شهرداری هر ساله تفکیک بودجه را به ریال با جزئیات به اعضای شورا اطلاع داده و خود سرویها این موارد را امضا کرده‌ است.

پژمان خاطرنشان کرد: سخنان سرویها در مورد تخلفات شهرداری کم لطفی است و در چندین سال خدمت مدیریتی من هیچ‌گونه شائبه‌ای وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شهرداری برای پول مردم حساب و کتاب قائل است و هیچ انحرافی در کار خود ندارد و مردم یقین بدانند ریالی از پول‌ آنها پایمال نشده و در مبالغی که ازآنها دریافت می‌شود به ‌شدت ملاحظه مردم را می‌کنیم.

شهردار مشهد یادآور شد: بنده به‌ عنوان شهردار مشهد مدعی و مدافع حقوق مردم هستم و 10نفر دیگر اعضای شورا و دستگاه‌های دیگر مانند دستگاه قضایی نیز این تخلفات را قبول ندارند.

پژمان متذکر شد: شهرداری هیچ‌ وقت تخلف نمی‌کند که نیاز به ترحم داشته باشد و حتی اگر از روی غفلت اشتباهی صورت گرفته ما مسئولیت کار خود را قبول می‌کنیم.

وی افزود: بنده اصلاً به دنبال کیسه‌دوزی نبوده و مردم را ابزار و پلکانی برای خود قرار نداده‌ام و مردم خود می‌توانند راست و دروغ را تشخیص دهند.

شهردار مشهد با اشاره به گفته‌های عضو مستعفی شورای شهر مشهد اظهار کرد: گفته ایشان حاکی از مبلمان 700میلیون تومانی اتاق شهرداری است، اما تجهیزات اتاق شهردار، مربوط به زمان شهردار اسبق مشهد، آقای وکیلی است.

پژمان تاکید کرد: بنده روحیات خود را با فرمایشات رهبری که فرمودند هر فردی در اعتماد مردم خلل ایجاد کند خیانت کرده تطبیق داده‌ام و بارها گفته‌ام که روحیه ما صداقت و پاکدامنی و خدمت‌گزاری صادقانه به مردم است.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول