اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان:

شهرداری‌ها به پیشرفت‌های فعلی بسنده نکنند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهرداری‌ها نباید به پیشرفت‌های موجود و وضع فعلی بسنده کنند.

شهرداری‌ها به پیشرفت‌های فعلی بسنده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد در جریان بازدید از غرفه‌های دستاوردهای شهرداری‌های استان در سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور بر لزوم ارتقاء فعالیت‌ها و جایگاه عملکردی شهرداری‌ها تاکید کرد.

وی تکاپو و تلاش برای توسعه خدمت‌رسانی را از شاخص‌های یک شهرداری پویا برشمرد و اضافه کرد: شهرداران به دنبال اتمام پروژه‌های عمرانی باشند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری‌های استان حضور مطلوبی در این نمایشگاه داشتند، افزود: بیش از 10 درصد وسعت این نمایشگاه در اختیار شهرداری‌ها، سازمان‌های حمل و نقل جمعی و شرکت‌های تعاونی روستایی اصفهان بود.

جمالی نژاد یادآور شد:در این نمایشگاه شهرداری شهرهای مبارکه، کاشان، خمینی‌شهر، بهارستان، دهاقان، داران، فلاورجان، نطنز، چمگردان، نایین، گلدشت، خوانسار، درچه، جوزدان، زرین شهر، بوئین میاندشت، ورنامخواست، کهریزسنگ، جوشقان و کامو، گز و برخوار و دامنه با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان غرفه دائر کردند.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول