اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خبر داد

حضور شهرداری‌های گلستان در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: شهرداری‌های گلستان در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور حضور فعال دارند.

حضور شهرداری‌های گلستان در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید محمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: این نمایشگاه از 20 تا 23 آبان ماه در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برپا شده است. 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، شهرداری‌های استان گلستان، برخی شرکت تعاونی‌های منتخب دهیاری‌های استان و سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های استان، دستاوردهایشان را عرضه می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اذعان داشت: 320 شهرداری و سازمان وابسته، 180 شرکت و مؤسسه بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه‌دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری،47 شرکت دانش‌بنیان از مجموعه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور، 50 دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری منتخب کشور و بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستائی هفت وزارتخانه و سازمان دولتی حضور دارند.

سیدالنگی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تغییر نگاه شهرداری‌ها از رویکردهای سنتی به رویکردهای جدید از جمله اولویت‌های مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: آشنا کردن عموم شهروندان و متخصصان و مدیران اجرایی با فعالیت‌های گسترده شهرداری‌ها، ارائه دستاوردها و نوآوری‌های شهرداری‌ها به جامعه، انتقال تجربیات شهرداری‌ها به یکدیگر و ارائه آخرین محصولات و تجهیزات و ماشین‌آلات و خدمات بخش خصوصی به دست‌اندرکاران مدیریت شهری از جمله اهداف برپائی این نمایشگاه است.

سیدالنگی تاکید کرد: با توجه به گستردگی مدیریت شهری و انتظارات شهروندان از شهرداری‌ها در حال حاضر تغییر نگاه شهرداری‌ها از رویکردهای سنتی به رویکردهای جدید از جمله اولویت‌های مدیریت شهری است که حضور در نمایشگاه‌ها تاثیر بسزایی در این تغییر رویکرد خواهد داشت.

گفتنی است خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست، زیباسازی، فضای سبز، مبلمان شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش‌های شهری و ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز مدیریت شهری از محورهای مختلف برپائی این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول