اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره توانمندی‌های آبفای کشور:

آبفای کاشان برگزیده صنعت آب و فاضلاب کشور شد

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کاشان از انتخاب این شرکت در نخستین جشنواره توانمندی‌های بهر‌ه‌برداری صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد.

آبفای کاشان برگزیده صنعت آب و فاضلاب کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدرضا اسدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب کاشان موفق شد لوح زرین نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: شرکت آبفای کاشان با ارائه هفت طرح در بخش ابداعات، اختراعات و نوآوری در بهره‌برداری به عنوان برگزیده معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس نخستین جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کاشان، با تشریح طرح‌های ارائه شده به جشنواره افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های اسکادا و آب و فاضلاب است که با همفکری و همکاری پرسنل حوزه بهره‌برداری و بخش خصوصی و شرکت‌های فشارشکن کاشان، کیمیاگران صنعت امیرکبیر و مشکات‌انرژی این شهرستان طراحی و ساخته شده است.

اسدی، مبادله دستاوردهای علمی و فنی و نیز ارج نهادن به تلاش‌های بهره‌برداری شرکت‌های آب و فاضلاب و معرفی محصولات و تجهیزات مورد نیاز با قابلیت ساخت در داخل کشور را از اهداف این جشنواره برشمرد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری تهران با حضور فعالان صنعت آب و فاضلاب برگزار شد و با اهدای لوح به برگزیدگان در مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول