اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

تأییدیه نظام مهندسی شرط واگذاری انشعاب آبفا کاشان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: انشعاب آب و فاضلاب شهری کاشان به متقاضیانی واگذار می‌شود که تأسیسات داخلی ساختمان آنها به تأیید دفتر نظام مهندسی کاشان رسیده باشد.

تأییدیه نظام مهندسی شرط واگذاری انشعاب آبفا کاشان

علی‌اکبر قانع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این اقدام به منظور استاندارسازی تأسیسات داخلی اماکن و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد که بین شرکت آب و فاضلاب کاشان و دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در کاشان به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه متقاضیان موظف هستند تأسیسات آب و فاضلاب داخلی اماکن خود را با نظارت بازرسان سازمان نظام مهندسی به مرحله اجرا برسانند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان خاطرنشان کرد: استمرار خدمات شرکت آب و فاضلاب نیز منوط به ارائه تأئیدیه از نظام مهندسی است.

قانع یادآور شد: با توجه به اینکه شبکه فاضلاب شهری با سرعت بالایی در حال اجرا بوده و همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب به بهره‌برداری رسیده است لذا به منظور افزایش ضریب اتصال شبکه فاضلاب و بهره‌برداری بهینه از تصفیه‌خانه فاضلاب، نظارت بر اجرای تأسیسات داخلی اماکن حائز اهمیت است.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود با تداوم نظارت مؤثر بازرسان نظام مهندسی شاهد نهادینه شدن ضوابط و استاندارها در اجرای تأسیسات داخلی آب و فاضلاب بوده و شاهد کاهش مشکلات موجود باشیم.

قانع افزود: برای این منظور سه کارگاه آموزشی جهت بازرسان و مجریان با موضوع آشنایی با ضوابط و استانداردسازی نصب انشعاب آب و فاضلاب برگزار شده است. 

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول