اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفای کشور تاکید کرد

ضرورت جذب منابع غیردولتی در آبفا

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر ضرورت جذب منابع غیردولتی در آبفا تاکید کرد و گفت: امروزه شرکت‌های آبفا باید در راستای جذب اینگونه منابع تلاش کنند.

ضرورت جذب منابع غیردولتی در آبفا

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین بنکداری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار شامل طرح آبرسانی شهر سنندج و تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که در قانون پیش‌بینی شده است امیدواریم بتوانیم به خوبی از این ظرفیت‌ها در راستای جذب منابع غیر‌دولتی و افزایش مشارکت‌های مردمی استفاده مناسب و بهینه بکنیم. 

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گذر از مقطع حساس کنونی و سیاست‌های کلان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور باید در راستای کاهش هزینه‌ها در دو بخش جاری و عمرانی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با درایتی که مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب دارند به خوبی بر اعمال هزینه‌ها و کاهش آن نظارت و کنترل خواهیم داشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان کردستان یادآور شد: خوشبختانه شاخص‌های آب و فاضلاب در استان کردستان در حد بالایی قرار دارد و در این استان در دو بخش آب و فاضلاب اقدامات خوب و مناسبی در راستای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار صورت گرفته است.

بنکداری بیان کرد: با توجه به توان فنی بالای شرکت آبفای کردستان و تلاش و همت قابل تقدیر مدیریت و پرسنل این شرکت امیدواریم که این پروژه‌ها در موعد مقرر و زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسند.

وی در پایان از تلاش و جدیت مدیریت و پرسنل شرکت در راستای پیشبرد این پروژه‌ها تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول