اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری آبفای همدان:

همدان با 17 مقاله در جشنواره بهره‌برداری صنعت آبفا حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 17 مقاله از همدان در جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آبفای کشور حضور می‌یابد.

همدان با 17 مقاله در جشنواره بهره‌برداری صنعت آبفا حضور می‌یابد

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب در تهران، اظهار کرد: جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 278 مقاله به جشنواره ارسال شده است، افزود: از این تعداد مقاله ارسالی سهم آبفای استان همدان 26 مقاله است که از این تعداد 17 مقاله قابلیت عرضه به نمایشگاه این جشنواره را دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره و معاونت وزارت بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور داوری مقالات ارسالی را بر عهده داشتند، تصریح کرد: 38 داور متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها نیز مقاله‌ها را بررسی کردند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی این جشنواره ارزیابی مقاله‌ها و ارائه به نمایشگاه است که در این راستا کیفیت مقاله‌ها بررسی می‌شود و از مقاله‌های برتر با اهدای جوایز و تندیسی تقدیر می‌شود.

حسینی‌بیدار اظهار کرد: این نمایشگاه از 21 تا 24 آبان ماه در تالار حجاب تهران گشایش می‌یابد که بازدید برای عموم آزاد است.

وی از حضور 172 شرکت‌کننده در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: 52 شرکت‌کننده در بخش دولتی و آبفای شهری و روستایی هستند و 120 شرکت‌کننده را اشخاص حقیقی یا بخش خصوص تشکیل می‌دهند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به محورهای این جشنواره خاطرنشان کرد: پروژه‌های بهره‌برداری و ارتقا در سامانه‌های مورد بهره‌برداری، تجهیزات صنعتی تولیدشده مرتبط با بهره‌برداری، ابداعات، اختراعات و نوآوری‌ها در بهره‌برداری و طرح‌های پژوهشی در کتاب از محورهای این جشنواره به شمار می‌رود.

به گفته وی، تمام طرح‌ها به نوعی با صنعت بهره‌برداری آبفا مطابقت دارد و با نیازهای شرکت‌ها به عنوان دستاورد بهره‌برداری مطابقت دارد.

حسینی‌بیدار در پایان سخنانش یادآور شد: ایجاد هماهنگی و تبادل تجربیات حاصل شده در چند سال شرکت‌های آبفا با یکدیگر و ارج نهادن به الگوهای بهره‌برداری قبل اهداف این نمایشگاه به حساب می‌آید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول