اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان آبادان:

شهرداری و اداره آبفا سرعت عملیات لایروبی‌ جوی‌های سطحی را افزایش دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: شهرداری و اداره آبفا با توجه قرار داشتن در فصل بارنگی‌ها و احتمال آبگرفتی معابر، بایستی سرعت عملیات لایروبی‌ جوی‌های سطحی افزایش دهند.

شهرداری و اداره آبفا سرعت عملیات لایروبی‌ جوی‌های سطحی را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده عصر امروز در هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، با اشاره به بارندگی چند روز اخیر در منطقه اظهار کرد: بارندگی چند روز اخیر آبادان در بعضی از مناطق 60 الی 70 سانتیمتر آب گرفتگی در خیابان‌ها به وجود آورد و مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: در همین راستا ارگان‌های ذیربط مانند شهرداری و اداره آبفا بایستی هر چه سریعتر لایروبی جوی‌های سطحی را سرعت بخشیده و با مهار تجمع آب‌های سطحی در مناطق مختلف باعث کاهش مشکلات در این زمینه برای شهروندان شوند.

ایلخاص‌زاده در خصوص بحث پاکسازی عمومی در مناطق مختلف شهرستان آبادان بیان کرد: در بحث پاکسازی محله‌های مختلف آبادان در راستای فرهنگ سازی بیشتر برای مشارکت شهروندان برنامه ریزی بیشتری شود.

وی اضافه کرد: از راه‌های مختلف و با برنامه ریزی‌های منظم میزان مشارکت شهروندان را در این راه بالا برده و شهروندان متوجه حضور و مشارکت خود در بالا بردن سطح نظافت عمومی شهرستان همراه با ارگان‌های مربوطه باشند.

نماینده عالی استاندار خوزستان با اشاره به دکه‌های فروش مواد غذایی در اطراف آموزشگاه‌های شهرستان گفت: شبکه بهداشت، شهرداری و دیگر ارگان‌های مربوطه در بحث جمع‌آوری دکه‌های فروش مواد غذایی در اطراف آموزشگاه‌های منطقه اهتمام و توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: این معضل باعث ایجاد و گسترش بیماری‌های مختلف در بین دانش‌آموزان شده و جمع‌آوری دکه‌های اطراف مدارس در اولویت کاری شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان قرار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در خصوص برنامه‌ ریزی‌های صحیح در اجرای برنامه‌های مناسبتی برای دانش‌آموزان توسط اداره آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی بایستی از برگزاری دو مراسم در یک روز برای دانش‌آموزان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: این اختلاط در اجرای همزمان دو برنامه باعث هدر رفتن انرژی نیروی انسانی و سرمایه در منطقه شده و مدیران اجرایی در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند.

ایلخاص‌‌زاده در پایان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر عید سعید قربان و تعیین محل‌های مختلف برای عرضه دام در این روز انجام شده و سازمان دهی و تمرکز زدایی در این زمینه اولویت کاری ارگان‌های ذیربط در عید سعید قربان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول