اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان 75 شرکت آب و فاضلاب کشور

تندیس مدیریت برتر واحد آمار به آبفای هرمزگان رسید

خبرگزاری فارس: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط وزارت نیرو، واحد آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور شد.

تندیس مدیریت برتر واحد آمار به آبفای هرمزگان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مدیرعامل آبفای هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: در گردهمایی واحدهای آمار و اطلاعات شرکت‌های زیر مجموعه نیرو که با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو و رئیس مرکز آمار ایران همزمان با نخستین جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری برگزار شد، تندیس و لوح رتبه برتر به شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اهدا شد.

حسین خادمی افزود: به منظور تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و جایگاه فعالیت‌های آماری و بنا به اهمیت جمع‌آوری دقیق، به موقع و صحیح اطلاعات در شرکت‌های آب و فاضلاب، واحد آمار این شرکت با ارزیابی‌های صورت گرفته موفق به کسب رتبه برتر در مدیریت فعالیت‌های آماری در عملکرد سال 1390 بخش آمار و اطلاعات صنعت آب و فاضلاب کشور شده است.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه آبفای هرمزگان تنها منتخب واحد آمار و اطلاعات شرکت‌های تابع وزارت نیرو در استان است، تاکید کرد: آمار و اطلاعات مهم‌ترین ابزار برای مدیریت در دنیای امروز است که بی‌شک تنها آمار و اطلاعات صحیح و به موقع می‌تواند موجبات تصمیمات مهم و اساسی را فراهم سازد.

عبدالعظیم نجیبی ادامه داد: در این راستا شرکت آبفای هرمزگان با ایجاد بانک‌های اطلاعاتی بسیار قوی سعی در پیاده‌سازی نرم‌افزارهای متعدد و شناسایی داده‌ها در سطح استان کرده و با به‌کارگیری ابزارهای متعدد آماری امکان تهیه گزارش‌های مهم آماری را برای مدیران شرکت ایجاد کرده است.

این مسئول مهم‌ترین عامل پیشرفت حاصله از این نتایج را بررسی دقیق آمار و اطلاعات در کارگروه‌های تخصصی، تحلیل، تجزیه و بروز رسانی دوره‌ای عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در این شرکت توانسته اطلاعات را با بهترین کیفیت پردازش و منتشر کند.

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از طریق وب سایت شرکت به صورت روزانه اقدام به جمع‌آوری عملکرد در بخش‌های مختلف کرده و نتایج را به صورت ماهانه، ‌دو ماهه و شش ماهه به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول