اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس آبفار چرام منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی خدادوست رئیس آبفار چرام شد.

رئیس آبفار چرام منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس آبفار شهرستان چرام با حضور مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام و دیگر مسئولین محلی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از خدمات محمد راکبی‌زاده رئیس پیشین اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان چرام تقدیر و مهندس محمدعلی خدادوست به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

در این مراسم محمد راکبی‌زاده با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده، اظهار کرد: در طول هشت ماه خدمت خود قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار آب‌رسانی به روستاها داشتیم.

رئیس سابق آبفار شهرستان چرام با بیان اینکه بحران آب فراموش شدنی نیست و در یک مقطع زمانی خاصی خاتمه نمی‌یابد، متذکر شد: در دولت خدمتگزار، خدمت بی‌منت را سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار داده و برای رفاه حال همنوعان خود در روستا اقداماتی اساسی را انجام دادیم.

وی به اقدامات خود در این زمینه اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی مجتمع آب‌‌رسانی شهدای پشته زیلایی و اختصاص اعتبار 300 میلیون تومانی به آبرسانی شهرک بناری از جمله این اقدامات بود.

در ادامه محمدعلی خدادوست خدمت‌رسانی به روستاییان را عبادت برای خود دانست و گفت: جهت ارتقای تامین و توزیع آب شرب روستایی تلاش خواهیم کرد و از مسئولین انتظار داریم ما را در این راه کمک و یاری کنند.

رئیس جدید آبفار چرام با بیان اینکه استفاده بهینه از منابع آبی نقش مؤثر در توسعه پایدار دارد، عنوان کرد: نقش آب در زنجیره ارزش افزوده اقتصادی کشورها بر کسی پوشیده نیست بنابراین هزینه تأمین آب و خدمات فاضلاب در توان اقتصادی ملت‌ها در صحنه تجارت و بین‌الملل بسیار اثرگذار است.

وی بر ضرورت رسیدگی به بهداشت آب شرب روستایی تأکید کرد و ابراز داشت: این مهم ارتباط مستقیم با سلامت روستاییان دارد که کلرزنی مخازن آب شرب از جمله اقدامات مؤثر ما خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول