اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب خبر داد

اختصاص 600 میلیون ریال به پروژه‌های مهر ماندگار آبفای گیلان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اختصاص 600 میلیون ریال به سه پروژه‌ مهر ماندگار آبفای استان گیلان خبر داد.

اختصاص 600 میلیون ریال به پروژه‌های مهر ماندگار آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین بنکداری در جریان بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار آبفای گیلان، بهره‌برداری از این پروژه‌ها را برای ارائه خدمات به مردم محروم دانست.

به گفته وی، از تعداد 67 پروژه مهرماندگار بخش آب و فاضلاب، 40 طرح مربوط به آبرسانی و 27 طرح نیز احداث تصفیه‌خانه فاضلاب است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرای طرح‌های مذکور را زیرساختی و اساسی دانست و تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها بستر مناسبی برای شتاب‌بخشی در تکمیل فازهای دیگر پروژه‌های آبفاست.

وی بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار را موجب ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف خواند و خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهر ماندگار حوزه آب و فاضلاب تا پایان اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

بنکداری با بیان اینکه گیلان دارای سه پروژه مهر ماندگار آبفای کشور است، یادآور شد: تصفیه‌خانه فاضلاب لاهیجان و رشت و آبرسانی به شهرهای صومعه‌سرا و فومن از پروژه‌های آبفای استان هستند.

وی از اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار برای سه پروژه مهر ماندگار آبفای استان خبر داد.

این مسئول تکمیل عملیات اجرایی آبرسانی به صومعه‌سرا و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به فومن برای ساخت مخزن 10 هزار متر مکعبی و 12 کیلومتر خط انتقال را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: برای اجرای این طرح 150 میلیارد ریال اعتبار از منابع پروژه‌های ملی استانی اختصاص داده شده است.

وی از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب لاهیجان پس از پایان عملیات اجرایی خبر داد و یادآور شد: این تصفیه‌خانه دارای حدود یک‌هزار مشترک است که با طی شدن مراحل آزمایشی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته بنکداری، با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب لاهیجان تعداد مشترکان تا پایان دولت دهم به 5 هزار مشترک افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول