اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم کمبود اعتبارات

70 درصد پروژه‌های آبفار کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به رغم کمبود اعتبارات در سال جاری، 70 درصد پروژه‌های آبفار کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند.

70 درصد پروژه‌های آبفار کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سجاد رستگار صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آبفار شهرستان چرام با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اتکا به اقتصاد بدون نفت در سال 75 اظهار کرد: شعارهایی که طی چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده شعار اقتصادی بوده است.

مدیرعامل آبفار استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت کنونی ابراز داشت: رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را پیش آورده و اصرار دارند که این بحث از خانواده شروع شود.

وی با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی در آب و فاضلاب روستایی رعایت می‌شود، تاکید کرد: سعی بر این داشته که اموال بلااستفاده‌ای که در روستا داشته و همچنین اعتبارات استفاده نشده را شناسایی و از آن‌ها استفاده کنیم.

این مسئول به مقدار 800 میلیون تومان لوله بلااستفاده در سطح این استان اشاره کرد و گفت: استفاده از این لوله‌ها خود یک نوع مقاومت است.

وی افزود: در راستای صرفه‌جویی که از سال‌های گذشته داشتیم، امسال به رغم این که تخصیص آن‌چنانی نداشتیم، سعی کردیم پروژه‌های استانی را بالای 70 درصد فعال کنیم.

رستگار با بیان اینکه باید بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، متذکر شد: وضعیت آب ما در استان نسبت به کشور بسیار خوب است.

مدیرکل آبفار کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد آب کشور را از آن استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: 35 هزارم آب‌های سطحی دنیا در اختیار ما بوده که برای استفاده صحیح از آن‌ها در این زمینه برنامه‌ریزی و کار لازم است.

وی شاخص آب در استان کهگیلویه و بویراحمد را 63 درصد در سال 89 اعلام و تصریح کرد: 40 درصد از این شاخص مربوط به شهرستان چرام بوده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول