اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی آبفای قم خبر داد

آغاز فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی آبفای قم در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با شروع سال تحصیلی جدید فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ترویجی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب همانند سال‌های گذشته آغاز شد.

آغاز فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی آبفای قم در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به اینکه شکل‌گیری یک فرهنگ درست در جامعه در گرو اقدامات هوشمندانه و مؤثر بر روی گروه پایه آن اجتماع است، استفاده درست و بهینه از آب را یک فرهنگ دانست و اظهار کرد: در همین راستا آموزش هدفمند به کودکان به عنوان گروه مخاطب پایه نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب در آینده جامعه خواهد داشت که می‌توان با برنامه‌ریزی درست و شیوه‌های خلاقانه گام‌های مؤثری در این راستا برداشت.

وی افزود: به همین منظور روابط عمومی آبفای استان همچون سال‌های گذشته، هم‌زمان با بازگشایی مدارس فعالیت‌های خود را در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از آب با اجرای نمایش آموزشی ترویجی «موش موشی موش و داداش کوچولوش» در مدارس ابتدایی آغاز کرد.

کربلایی ابراهیمی با بیان اینکه این نمایش در اواخر سال 90 تولید شده است یادآور شد: این نمایش در سال تحصیلی گذشته در تمام مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی اجرا شد و از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز طی هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در این نمایش در قالب داستانی کودکانه و جذاب اهمیت و جایگاه ویژه آب برای دانش‌آموزان تشریح و به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید می‌شود خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های این نمایش موزیکال، ضبطی بودن و تلفیق راوی، بازیگر، عروسک، دکور زیبا و خلاقانه همراه با اشعار زیبا است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت همچنین ابراز کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری برنامه‌های آموزشی دیگری در قالب نمایش برای تمام دانش‌آموزان ابتدایی بالاتر از پایه‌های اول و دوم اجرا خواهد شد.

وی گفت: امید است که با مجموعه اقدامات فرهنگی بتوانیم شکر این نعمت بی‌بدیل و آسمانی را به جای آوریم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول